Podczas zbliżającej się olimpiady w Londynie wolontariusze, którzy będą pomagać przy organizacji wydarzenia, zmuszeni będą do ograniczenia swojej aktywności w mediach społecznościowych takich jak Facebook lub Twitter.
Komitet Organizacyjny ogłosił, że 70 tys. ochotników nie będzie mogło swobodnie wysyłać wpisów i zdjęć na temat wykonywanych zadań, spotkanych sportowców czy VIP-ów. Informacje wolontariuszy, mające bezpośredni związek z wydarzeniami w Londynie, podawane będą do wiadomości publicznej po akceptacji organizatorów.
Rozumiemy, że wielu naszych wolontariuszy będzie chciało wykorzystać media społecznościowe do podzielenia się swoimi doświadczeniami ze znajomymi i rodziną. Jest jednak standardem, że taka organizacja jak Komitet Organizacyjny, poucza swoich współpracowników w jaki sposób mają oni kontaktować się z mediami. Chodzi tu przede wszystkim o bezpieczeństwo organizatorów i uczestników olimpiady – powiedział rzecznik Komitetu Organizacyjnego olimpiady.
Cała sytuacja może przypominać trochę wydarzenia związane z poprzednimi igrzyskami w Pekinie, gdzie informacje w mediach społecznościowych dotyczące olimpiady były blokowane przez władze chińskie. Jednakże tamte ograniczenia służyły zupełnie innym celom.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.