Dominet Bank prowadzi kampanię internetową, wspierającą ogólnopolską akcję promującą sprzedaż Lokat Prezydenckich. W kampanii pod hasłem 'Zagłosuj na podwójny zysk’ wykorzystano takie formy jak: tapety, wygaszacze oraz banery na krajowych portalach oraz serwisach tematycznych i ogólno-społecznych.
Uruchomiono także specjalny serwis internetowy prezydencka.pl/, gdzie umieszczono informacje o Lokatach Prezydenckich oraz towarzyszących im konkursie i loterii. W konkursie można wygrać dodatkową wartość pieniężną w wysokości 100% naliczonych odsetek oraz nowoczesne, markowe aparaty cyfrowe.
'Internet to nowoczesne medium, pozwalające wykorzystywać nowe technologie oraz ciekawe rozwiązania marketingowe. Stanowi forum przekazu informacji dla ludzi otwartych na nowe idee, dlatego wierzymy, że Lokata Prezydencka – jako pomysł niekonwencjonalny – przyciągnie ich uwagę i zachęci do udziału w zabawie, nawiązującej do tak ostatnio popularnego tematu, jakim są wybory. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie Internetu, ponieważ uważamy, że komunikacja internetowa stanowi doskonałe wsparcie mediów tradycyjnych’ – mówi Sylwester Cacek, przewodniczący Rady Nadzorczej Dominet Banku.
Kreacja opiera się na motywie kwadratu, symbolizującego pole ankiety wyborczej. Główny akcent został położony na prezentację nagród w konkursie oraz loterii towarzyszącym lokacie. Pod względem wizualnym, zarówno serwis internetowy, jak i banery, wygaszacze oraz tapety zachowują spójność kolorystyczną z kreacją wykorzystywaną w działaniach ATL i BTL.
Równolegle, pod tym samym hasłem – 'Zagłosuj na podwójny zysk’ – trwa kampania reklamowa wykorzystująca media tradycyjne – ogólnopolską i regionalną prasę, stacje radiowe, wielkoformatowe nośniki oraz materiały opracowane dla sieci oddziałów, informujące o ofercie promocyjnej: ulotki i plakaty.
Akcja promująca sprzedaż Lokat Prezydenckich w Internecie, przygotowana przez Agencję Interaktywną OS3, będzie trwać do końca czerwca. Realizacją kampanii w mediach zajmuje się firma TradeDoubler. Serwis internetowy prezydencka.pl/ będzie funkcjonował do końca trwania konkursu.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.