Dominet Bank prowadzi kampanię internetową, wspierającą ogólnopolską akcję promującą sprzedaż Lokat Prezydenckich. W kampanii pod hasłem 'Zagłosuj na podwójny zysk’ wykorzystano takie formy jak: tapety, wygaszacze oraz banery na krajowych portalach oraz serwisach tematycznych i ogólno-społecznych.
Uruchomiono także specjalny serwis internetowy prezydencka.pl/, gdzie umieszczono informacje o Lokatach Prezydenckich oraz towarzyszących im konkursie i loterii. W konkursie można wygrać dodatkową wartość pieniężną w wysokości 100% naliczonych odsetek oraz nowoczesne, markowe aparaty cyfrowe.
'Internet to nowoczesne medium, pozwalające wykorzystywać nowe technologie oraz ciekawe rozwiązania marketingowe. Stanowi forum przekazu informacji dla ludzi otwartych na nowe idee, dlatego wierzymy, że Lokata Prezydencka – jako pomysł niekonwencjonalny – przyciągnie ich uwagę i zachęci do udziału w zabawie, nawiązującej do tak ostatnio popularnego tematu, jakim są wybory. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie Internetu, ponieważ uważamy, że komunikacja internetowa stanowi doskonałe wsparcie mediów tradycyjnych’ – mówi Sylwester Cacek, przewodniczący Rady Nadzorczej Dominet Banku.
Kreacja opiera się na motywie kwadratu, symbolizującego pole ankiety wyborczej. Główny akcent został położony na prezentację nagród w konkursie oraz loterii towarzyszącym lokacie. Pod względem wizualnym, zarówno serwis internetowy, jak i banery, wygaszacze oraz tapety zachowują spójność kolorystyczną z kreacją wykorzystywaną w działaniach ATL i BTL.
Równolegle, pod tym samym hasłem – 'Zagłosuj na podwójny zysk’ – trwa kampania reklamowa wykorzystująca media tradycyjne – ogólnopolską i regionalną prasę, stacje radiowe, wielkoformatowe nośniki oraz materiały opracowane dla sieci oddziałów, informujące o ofercie promocyjnej: ulotki i plakaty.
Akcja promująca sprzedaż Lokat Prezydenckich w Internecie, przygotowana przez Agencję Interaktywną OS3, będzie trwać do końca czerwca. Realizacją kampanii w mediach zajmuje się firma TradeDoubler. Serwis internetowy prezydencka.pl/ będzie funkcjonował do końca trwania konkursu.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...