Pro-creation dla portalu Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl rozpoczął prace nad ujednoliceniem systemu identyfikacji wizualnej. Zakres prac obejmuje stworzenie przejrzystej i unowocześnionej wizualizacji marki Gazeta.pl oraz marek serwisów wchodzących w skład portalu. Projekt będzie realizowany wspólnie z agencją Pro-creation.
Opracowanie corporate identity do jeden z elementów zmian jakie wprowadzamy w portalu. Bez spójnego i czytelnego systemu identyfikacji nie da się budować wartości marki w dłuższej perspektywie. Gazeta.pl to bardzo silna marka, chcemy aby nowy system identyfikacji podkreślał jej zalety – mówi Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl.

Zmiany będą miały charakter ewolucyjny i w pierwszej kolejności będą koncentrować się na modyfikacji obecnej identyfikacji. Kaznowski ocenia, że prace nad tym projektem powinny sfinalizować się do końca listopada 2006.

www.gazeta.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top