Internetowa sieć reklamowa IDMnet oficjalnie wprowadza do swojej oferty nowy produkt e-mailowy o nazwie MAXmail. Jest to pierwszy w Polsce personalizowany e-mail o tak dużym zasięgu.
Do tej pory polski emarketer miał do wyboru kilka dużych baz danych adresów e-mail. Są to głównie użytkownicy darmowych skrzynek na portalach internetowych. Możliwości wysyłki na te konta ograniczają się zwykle do wyboru grupy celowej poprzez wybranie wieku, płci, miejsca zamieszkania, etc.
MAXmail obok targetowania wysyłki, dodatkowo daje możliwość personalizacji jej treści. Oznacza to, że marketer może zwrócić się do użytkownika po imieniu, a list będzie mieć bardziej osobisty charakter poprzez właściwą odmianę końcówek wyrazów (związanych z płcią odbiorcy). Personalizacja może odbywać się nawet na poziomie tytułu listu, co zwiększa wskaźnik otwarć listów (tzw. open rate) nawet o 30%.
W bazie znajduje się 250 000 zweryfikowanych rekordów w bazie (imię, nazwisko, adres zamieszkania, e-mail, cechy demograficzne, zainteresowania, etc).
W ofercie obok atrakcyjnie wycenionych pakietów znajduje się także produkt MAXmail_TwojaBaza, który pozwala na wysyłkę listów reklamowych na adresy z bazy udostępnionej przez Klienta.
'Produkt jest odpowiedzią na potrzebę rynku. Mieliśmy dużo zapytań ze strony agencji reklamowych i domów mediowych o możliwość wiarygodnej personalizacji wysyłki.’ – mówi Maciej Musioł, Dyrektor Sprzedaży sieci IDMnet.
Produkt już wzbudził bardzo duże zainteresowanie wśród klientów i agencji reklamowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.