75 proc. widzów oceniła program „PLUS MINUS” jako dobry lub bardzo dobry, co piąty nie miał zdania, a negatywną opinię wyraziło jedynie 5 proc. ankietowanych. Badania przeprowadziła firma IQS AND QUANT GROUP.
Blisko połowa ankietowanych uznała „PLUS MINUS” za najlepszy program ekonomiczny w telewizji. Magazyn uznany został za przeznaczony raczej dla ludzi prowadzących działalność gospodarczą. Mimo to większość respondentów znalazła w nim wiele interesujących informacji dla siebie. Większość uważa go za odpowiedni zarówno jeżeli chodzi o ilość informacji z kraju jak i ze świata.
Respondenci powyżej 45 lat, którzy generalnie lepiej oceniają program „PLUS MINUS”, częściej uznają go za najlepszy program w telewizji i częściej przyznają, że jest on przeznaczony dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą.
Respondenci, którzy ogólnie dobrze oceniają program – w sposób oczywisty wyrażają pozytywne opinie na jego temat. Częściej znajdują w nim informacje interesujące dla siebie, nazywają go najlepszym programem ekonomicznym emitowanym spośród polskich stacji telewizyjnych.
Ankietę przeprowadzono wśród mężczyzn w wieku 30-65 lat, którzy po raz pierwszy oglądali program. Dochód ich rodziny wynosił przynajmniej 2500 złotych netto. Badanie przeprowadzono z wykorzystaniem techniki CATI (wywiadu telefonicznego).
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.