75 proc. widzów oceniła program „PLUS MINUS” jako dobry lub bardzo dobry, co piąty nie miał zdania, a negatywną opinię wyraziło jedynie 5 proc. ankietowanych. Badania przeprowadziła firma IQS AND QUANT GROUP.
Blisko połowa ankietowanych uznała „PLUS MINUS” za najlepszy program ekonomiczny w telewizji. Magazyn uznany został za przeznaczony raczej dla ludzi prowadzących działalność gospodarczą. Mimo to większość respondentów znalazła w nim wiele interesujących informacji dla siebie. Większość uważa go za odpowiedni zarówno jeżeli chodzi o ilość informacji z kraju jak i ze świata.
Respondenci powyżej 45 lat, którzy generalnie lepiej oceniają program „PLUS MINUS”, częściej uznają go za najlepszy program w telewizji i częściej przyznają, że jest on przeznaczony dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą.
Respondenci, którzy ogólnie dobrze oceniają program – w sposób oczywisty wyrażają pozytywne opinie na jego temat. Częściej znajdują w nim informacje interesujące dla siebie, nazywają go najlepszym programem ekonomicznym emitowanym spośród polskich stacji telewizyjnych.
Ankietę przeprowadzono wśród mężczyzn w wieku 30-65 lat, którzy po raz pierwszy oglądali program. Dochód ich rodziny wynosił przynajmniej 2500 złotych netto. Badanie przeprowadzono z wykorzystaniem techniki CATI (wywiadu telefonicznego).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.