Radio ESKA i sieć reklamy internetowej IDMnet łączą siły przy planowaniu i sprzedaży kampanii reklamowych przez uruchomienie Platformy Komunikacyjnej. Oferta ma na celu lepsze wykorzystanie potencjałów reklamowych obydwu rodzajów mediów: radia i Internetu.
Wspólny projekt radia ESKA i sieci IDMnet nosi nazwę Platformy Komunikacyjnej i wykorzystuje komplementarność obydwu mediów. Radio i Internet to media o najwyższym poziomie synergii, a ich połączenie w działaniach reklamowych skutkuje wypracowaniem dodatkowej wartości mediowej. Kampanie reklamowe oparte o Platformę Komunikacyjną prowadzone w radio i w Internecie dają możliwość prowadzenia spójnej komunikacji multimedialnej, istotnego obniżenia kosztów oraz wygody planowania i zakupu.
Platforma Komunikacyjna opiera się na potencjale reklamowym radia ESKA, portalu www.eska.pl, witryn zrzeszonych w sieci IDMnet oraz witryn z pakietów tematycznych Premium. Najważniejsze formy reklamy dostępne w ofercie obejmują kampanie zasięgowe prowadzone równolegle w radio i Internecie, dedykowane akcje sponsoringowe i tzw. exclusive placement. Największą zaletą projektu jest możliwość optymalnego dopasowania przekazu reklamowego i różnicowania jego formy w zależności od wybranego kanału. Takie podejście pozwala na znacznie lepsze dotarcie do grup docelowych i na osiągnięcie większej skuteczności.
„Od dawna mówi się o potrzebie łączenia potencjałów różnych mediów, tak tradycyjnych, jak i bardziej nowoczesnych, wskazując przede wszystkim korzyści płynące dla reklamodawców. Nasza wspólna oferta z radiem ESKA jest pierwszym krokiem do praktycznego, a nie tylko teoretycznego łączenia potencjałów różnych mediów.” – mówi Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet.
„Proponujemy naszym klientom nowatorskie rozwiązania reklamowe, które wykorzystują efekt synergii mediów, precyzyjnie trafiają do grupy celowej i pozwalają na elastyczne dopasowanie formy reklamowej do założeń komunikacji. Projekt Platformy Komunikacyjnej wynika ze strategii radia ESKA, która zakłada kreowanie obecności marki możliwie szeroko poprzez wszelkiego rodzaju akcje niestandardowe angażujące także media komplementarne.” – dodaje Edyta Gut, Project Manager w TIME (biurze sprzedaży reklam radia ESKA, ESKA Rock i VOX)
Oferta w sposób zorganizowany łączy potencjały reklamowe obydwu podmiotów oferując reklamodawcom unikatowy produkt. Nad sprzedażą powierzchni radiowych i internetowych czuwać będą specjaliści z biura sprzedaży reklam w radio ESKA i sieci IDMnet, których zadaniem będzie przede wszystkim pomoc w doborze mediów i form reklamowych.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.