Prokom Software SA otrzymuje Złoty Certyfikat Cisco Systems

18 grudnia 2001 r. Prokom Software SA uroczyście otrzymał certyfikat Gold Partner Cisco Systems. Tytuł ten jest wyróżnieniem dla Prokom Software SA za długoletnią współpracę i ustawiczne szkolenie kadr oraz wdrażanie na polskim rynku pionierskich rozwiązań informatycznych.

Status Złotego Partnera jest świadectwem spełnienia przez Prokom Software SA wyjątkowo rygorystycznych warunków dotyczących poziomu wyszkolenia inżynierów oraz najwyższej jakości usług oferowanych w zakresie rozwiązań firmy Cisco Systems. Jednym z podstawowych kryteriów oceny jest oferowany poziom usług wsparcia technicznego. Kolejnym jest posiadanie certyfikowanego przez Cisco zespołu udzielającego przez siedem dni w tygodniu całodobowego wsparcia i serwisu u klienta skróconego do czterogodzinnego czasu oczekiwania na reakcję. Ponadto konieczne jest spełnianie najwyższych norm Cisco Systems dotyczących prac badawczo-wdrożeniowych.

„Jesteśmy dumni, iż otrzymaliśmy tak wysokie wyróżnienie przyznane przez międzynarodowego lidera technologii teleinformatycznych. Uhonorowanie certyfikatem Złotego Partnera Cisco potwierdza jednoznacznie, że poziom usług jakie oferuje Prokom jest na najwyższym światowym poziomie. Cieszy nas on tym bardziej, że jest to kolejny dowód świadczący o zaufaniu jakim darzą nas nasi partnerzy ” – stwierdza Jacek Duch, Wiceprezes Zarządu Prokom Software SA.

„Certyfikat Cisco Gold Partner jest jednym z najtrudniejszych do zdobycia, a więc i najbardziej prestiżowych certyfikatów w branży IT. Jego zdobycie wymaga od partnera ogromnego wysiłku organizacyjnego i nakładów finansowych. Certyfikat potwierdza zbudowanie przez Prokom zespołu ekspertów i laboratorium badawczo-wdrożeniowego i testowego, a także posługiwanie się procedurami serwisowymi Cisco. Naszym wspólnym klientom gwarantuje on najwyższy poziom wsparcia technicznego oraz błyskawiczne rozwiązywanie problemów projektowych i technicznych.” powiedział Dariusz Chwiejczak – Dyrektor Generalny Cisco Systems Poland.

„Tytuł ten oznacza najwyższą ocenę kwalifikacji inżynierów Prokom Software SA, organizacji serwisu. Jest potwierdzeniem stosowanych przez nas światowych standardów testowanych i rozwijanych w naszych laboratoriach informatycznych. Jest to gwarancja najwyższej jakości obsługi klienta” – dodał Tadeusz Kij – Dyrektor Pionu Technicznego Prokom Software SA.

Usługi i produkty Prokom Software SA zdobyły uznanie wielu światowych potentatów technologii informatycznych. Prokom Software SA jest jedyną firmą w Polsce reprezentującą światowego lidera na rynku systemów IRP – Peregrine Systems Inc. Jako Advanced IBM Bussines Partner – tytułu przyznanego w ramach programu IBM Partnerworld, Prokom Software SA uzyskał m.in. dostęp do konsultacji technicznych oraz wewnętrznej sieci partnerów IBM. Kolejnym posiadanym wyróżnieniem jest Microsoft Certified Support Center (MCSC) – potwierdzający najwyższe kwalifikacje w zakresie wsparcia technicznego dla produktów rodziny Microsoft BackOffice. W 2000 roku spółka otrzymała ISO 9001 – certyfikat systemu zarządzania spełniającego wymagania światowych standardów.

http://www.prokom.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top