Promocja SARE

Opublikowano: 8 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Rozpoczęła się miesięczna promocja systemu do e-mail marketingu „SARE dla firmy, KINO w prezencie”. Każdy nowy klient, który w okresie trwania promocji rozpocznie korzystanie z systemu, dostanie w prezencie zestaw kina domowego marki Philips.
Promocja skierowana jest do firm i organizacji, które dotychczas nie korzystały z systemu SARE. Akcję, która potrwa do 15 grudnia, wspiera internetowa i prasowa kampania reklamowa realizowana w mediach branżowych. Na potrzeby kampanii przygotowana została dedykowana strona internetowa www.sare.pl/promocja zawierająca prezentację multimedialną opisującą e-mail marketing, możliwości systemu SARE oraz opis akcji promocyjnej.

– Z badań SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów wynika, że zdecydowana większość firm, które dotychczas nie stosowały e-mail marketingu, deklaruje chęć rozpoczęcia takich działań w bliskiej przyszłości. Poprzez promocję chcemy zachęcić takie firmy do wdrożenia rozwiązań e-mail marketingowych oraz powiększyć grono naszych klientów – informuje Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

Z systemu SARE korzysta już ponad 130 klientów, wśród nich są takie marki, jak: Premiumclub, Media Markt, Saturn, Lexus, Danone, Agros Nova, Mieszko, Winterthur, Commercial Union, Getin Holding, Grupa Hotelowa Orbis, Stena Line, Masterlink, Black Red White, Siemens, W. Kruk, Reader’s Digest, Reporter, Netsprint i Bankier.pl.

www.sare.pl

Hanna LaskowskaPromocja SARE

Podziel się!

O autorze

hania