PromoRing dla sklepów Business Shop

Opublikowano: 9 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W ramach nowej oferty home.pl użytkownicy usługi Business Shop mogą umieścić na swojej stronie pasek z linkami do niekonkurencyjnych sklepów.

PromoRing dla sklepów Business Shop 1Właściciele sklepów internetowych mają możliwość wymiany ruchu pomiędzy witrynami internetowymi, które ze sobą bezpośrednio nie konkurują. W ten sposób, np. na stronie internetowej kwiaciarni może się pojawić pasek z linkiem do księgarni, sklepu z markową odzieżą, czy zdrową żywnością. Ponieważ zajmują się zupełnie odrębną działalnością, nie konkurują ze sobą, a nawet wspierają swoje działania komunikacyjne i marketingowe.

„Toolbar Promoring jest rozwiązaniem, które przyczyni się do rozwoju współpracy właścicieli sklepów internetowych niestanowiących dla siebie konkurencji. W prosty sposób będą przekazywać sobie użytkowników” – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl. – „Na dodatek ta usługa dodawana jest do Business Shop całkowicie za darmo” – dodaje.

home.pl wraz z PromoRing przygotowały też specjalną zniżkę na usługę „Wyróżnij się”. Przez trzy miesiące home.pl we współpracy z PromoRing udostępnia tę usługę bezpłatnie, podczas gdy w regularnej ofercie jej koszt wynosi od 49 zł do 441 zł netto, w zależności od okresu trwania umowy.

Sylwester KozakPromoRing dla sklepów Business Shop

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.