Przegląd Mistrzów – konkurs SMS-owy 'Przeglądu Sportowego' i One-2-One

22 lipca ’Przegląd Sportowy’ wystartował z nową zabawą dla swoich czytelników, w której do zdobycia jest ponad 1000 supernagród. Kreację, projekty graficzne oraz mechanizm SMS-owy konkursu przygotowała firma One-2-One lider rozwiązań mobilnych dla mediów.

Przez 4 tygodnie na łamach ’Przeglądu Sportowego’ drukowane będą zdjęcia najwybitniejszych byłych i obecnych reprezentantów Polski, a zadanie czytelników polegać będzie na ich odgadnięciu i przesłaniu odpowiedzi SMS-em. Do zdobycia są m.in.: bilety na najbliższe mecze reprezentacji Polski z Austrią i Walią, piłki Adidas Roteiro, aparaty cyfrowe, odtwarzacze MP3, telewizory oraz nagroda główna 20 000 zł.

Dodatkowo każdy uczestnik, niezależnie od szczęścia w losowaniach otrzyma nagrodę gwarantowaną – szaliki reprezentacji Polski. Aby go mieć wystarczy odgadnąć nazwiska 15 z 20 piłkarzy oraz przesłać 3 z 4 kodów z piątkowych wydań 'Przeglądu Sportowego’. Grono 5000 kibiców, którzy jako pierwsi spełnią te warunki, dodatkowo otrzyma niepowtarzalną możliwość umieszczenia na szaliku własnego hasła: imienia, nazwiska, pseudonimu lub jakiejkolwiek innej treści, która zmieści się w 28 znakach i granicach dobrego smaku!

'Wierzymy, że Przegląd Mistrzów zelektryzuje naszych czytelników. Pula nagród o wartości prawie 100.000 zł oraz dodatkowo nagrody gwarantowane, jakimi są szaliki reprezentacji Polski z możliwością ich personalizacji, dają gwarancje naprawdę dużych emocji. Tym bardziej, że połączyliśmy element wiedzy o legendach polskiej piłki z zabawą i przyjaznym mechanizmem konkursowym, który udało się opracować wspólnie z One-2-One.’ – powiedział Marek Ruszkowski, Dyrektor Marketingu i Rozwoju 'Przeglądu Sportowego’.

'Przygotowywanie tak dużych projektów dla tak wymagających partnerów, jak Marquard Media Polska, jest dla One-2-One zawsze wielkim wyzwaniem. Cieszymy się jednak, że po raz kolejny możemy zapewnić organizatorowi pełne wsparcie i kompleksową obsługę od opracowania strategii po mechanizm i kreacje. Satysfakcje dla nas jest tym większa, że to pierwsza tak duża akcja Przeglądu Sportowego, mamy nadzieję, że nie ostatnia.’ – mówi Sławomir Komiński, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, szef projektu w One-2-One.

Organizatorzy na potrzeby przedsięwzięcia uruchomili także telefoniczna infolinię.

Konkurs promowany jest w ramach kampanii 'Skarbu Kibica’ w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, Polsat, TV4, Canal Plus i Canal Plus Sport) oraz radiowych (Radio Zet, WAWA) oraz w magazynach dla mężczyzn wydawanych przez Marquarda (Playboy i CKM).

http://www.one-2-one.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top