Przegląd prasy 2006-11-08

Opublikowano: 8 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Matrix w Xboksie
„Nie” cenzurze w internecie
Microsoft sprzedaje filmy przez internet
Prawie 40 procent Polaków korzysta z internetu
GTS sprzedaje internet abonentom TP
Czy portale zmienią się w telewizję?

Matrix w Xboksie
Microsoft przygotowuje się do walki na rynku konsol. Rok po wejściu swojego najnowszego dziecka – Xboksa 360 – gigant z Redmond uruchamia dla posiadaczy konsoli serwis z filmami i serialami Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3724167.html?skad=rss

„Nie” cenzurze w internecie
Reporterzy Bez Granic rozpoczęli akcję przeciwko cenzurze w internecie. Organizacja zachęca, aby dołączyć do wirtualnej manifestacji przeciw gigantom wspierającym cenzurę, takim jak Yahoo, który szczególnie wsławił się współpracą z chińskim rządem. Przygotowano także listę państw, wrogów wolności słowa w internecie. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3723172.html?skad=rss

Microsoft sprzedaje filmy przez internet
Microsoft rozpoczyna w USA sprzedaż filmów i seriali do pobrania dla konsoli Xbox 360. To kolejny gracz na coraz bardziej konkurencyjnym rynku amerykańskich wirtualnych wypożyczalni i sklepów wideo. Dla nas to temat o tyle interesujący, że Xbox 360 od czterech dni jest oficjalnie dostępny w Polsce. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3723171.html?skad=rss

Prawie 40 procent Polaków korzysta z internetu
Z internetu korzysta już 37,8 procent Polaków powyżej 15. roku życia – wynika z najnowszych badań NetTrack, przeprowadzonych między lipcem a wrześniem 2006 roku przez SMG/KRC. Przed rokiem wskaźnik ten wynosił 28,3 procent. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3721248.html?skad=rss

GTS sprzedaje internet abonentom TP
GTS Energis, jako pierwszy operator alternatywny, rozpoczyna sprzedaż dostępu do Internetu w technologii ADSL dla abonentów Telekomunikacji Polskiej Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3723192.html?skad=rss

Czy portale zmienią się w telewizję?
Błyskawiczna ekspansja wideo w internecie zmienia oblicze portali. Wydawcy internetowi coraz więcej inwestują w multimedia i coraz chętniej mówią o swoich usługach „telewizja” Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3722197.html?skad=rss

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2006-11-08

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.