Matrix w Xboksie
„Nie” cenzurze w internecie
Microsoft sprzedaje filmy przez internet
Prawie 40 procent Polaków korzysta z internetu
GTS sprzedaje internet abonentom TP
Czy portale zmienią się w telewizję?
Matrix w Xboksie
Microsoft przygotowuje się do walki na rynku konsol. Rok po wejściu swojego najnowszego dziecka – Xboksa 360 – gigant z Redmond uruchamia dla posiadaczy konsoli serwis z filmami i serialami Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3724167.html?skad=rss
„Nie” cenzurze w internecie
Reporterzy Bez Granic rozpoczęli akcję przeciwko cenzurze w internecie. Organizacja zachęca, aby dołączyć do wirtualnej manifestacji przeciw gigantom wspierającym cenzurę, takim jak Yahoo, który szczególnie wsławił się współpracą z chińskim rządem. Przygotowano także listę państw, wrogów wolności słowa w internecie. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3723172.html?skad=rss
Microsoft sprzedaje filmy przez internet
Microsoft rozpoczyna w USA sprzedaż filmów i seriali do pobrania dla konsoli Xbox 360. To kolejny gracz na coraz bardziej konkurencyjnym rynku amerykańskich wirtualnych wypożyczalni i sklepów wideo. Dla nas to temat o tyle interesujący, że Xbox 360 od czterech dni jest oficjalnie dostępny w Polsce. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3723171.html?skad=rss
Prawie 40 procent Polaków korzysta z internetu
Z internetu korzysta już 37,8 procent Polaków powyżej 15. roku życia – wynika z najnowszych badań NetTrack, przeprowadzonych między lipcem a wrześniem 2006 roku przez SMG/KRC. Przed rokiem wskaźnik ten wynosił 28,3 procent. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3721248.html?skad=rss
GTS sprzedaje internet abonentom TP
GTS Energis, jako pierwszy operator alternatywny, rozpoczyna sprzedaż dostępu do Internetu w technologii ADSL dla abonentów Telekomunikacji Polskiej Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3723192.html?skad=rss
Czy portale zmienią się w telewizję?
Błyskawiczna ekspansja wideo w internecie zmienia oblicze portali. Wydawcy internetowi coraz więcej inwestują w multimedia i coraz chętniej mówią o swoich usługach „telewizja” Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3722197.html?skad=rss
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.