Gorączka przejęć w internetowej reklamie
Darmowe połączenia do wszystkich
reklama: Expen.pl – Serwis społecznościowy z możliwością sprzedaży swojej wiedzy
Lech Poznań TV online
Gorączka przejęć w internetowej reklamie
Za 6 mld dol. w gotówce Microsoft przejmie spółkę reklamy internetowej aQuantive – podała w piątek spółka. To największa transakcja przejęcia w historii Microsoftu. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4143880.html?skad=rss
Darmowe połączenia do wszystkich
Po wielu miesiącach oczekiwań UKE dał pozwolenie Telekomunikacji Polskiej na wprowadzenie do oferty abonamentu ryczałtowego. Według informacji „Gazety Prawnej”, klient za 109 złotych otrzyma możliwość darmowych połączeń krajowych przez cały dzień. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=913261&source=rss
reklama: Expen.pl – Serwis społecznościowy z możliwością sprzedaży swojej wiedzy
Expen.pl to pierwszy polski serwis społecznościowy umożliwiający uzyskanie porad poprzez połączenia telefoniczne z ekspertami. To również doskonałe narzędzie pozwalające na sprzedaż wiedzy eksperckiej online. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/16536,1.html
Lech Poznań TV online
Poznański klub piłki nożnej jako pierwszy w kraju uruchomił własną telewizję – Lech TV Online. Na razie będzie ona dostępna jedynie w internecie. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16534,1.html
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.