Przegląd prasy 2007-05-22

Opublikowano: 22 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Gorączka przejęć w internetowej reklamie
Darmowe połączenia do wszystkich
reklama: Expen.pl – Serwis społecznościowy z możliwością sprzedaży swojej wiedzy
Lech Poznań TV online

Gorączka przejęć w internetowej reklamie
Za 6 mld dol. w gotówce Microsoft przejmie spółkę reklamy internetowej aQuantive – podała w piątek spółka. To największa transakcja przejęcia w historii Microsoftu. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4143880.html?skad=rss

Darmowe połączenia do wszystkich
Po wielu miesiącach oczekiwań UKE dał pozwolenie Telekomunikacji Polskiej na wprowadzenie do oferty abonamentu ryczałtowego. Według informacji „Gazety Prawnej”, klient za 109 złotych otrzyma możliwość darmowych połączeń krajowych przez cały dzień. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=913261&source=rss

reklama: Expen.pl – Serwis społecznościowy z możliwością sprzedaży swojej wiedzy
Expen.pl to pierwszy polski serwis społecznościowy umożliwiający uzyskanie porad poprzez połączenia telefoniczne z ekspertami. To również doskonałe narzędzie pozwalające na sprzedaż wiedzy eksperckiej online. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/16536,1.html

Lech Poznań TV online
Poznański klub piłki nożnej jako pierwszy w kraju uruchomił własną telewizję – Lech TV Online. Na razie będzie ona dostępna jedynie w internecie. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16534,1.html

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-05-22

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.