Gorączka przejęć w internetowej reklamie
Darmowe połączenia do wszystkich
reklama: Expen.pl – Serwis społecznościowy z możliwością sprzedaży swojej wiedzy
Lech Poznań TV online
Gorączka przejęć w internetowej reklamie
Za 6 mld dol. w gotówce Microsoft przejmie spółkę reklamy internetowej aQuantive – podała w piątek spółka. To największa transakcja przejęcia w historii Microsoftu. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4143880.html?skad=rss
Darmowe połączenia do wszystkich
Po wielu miesiącach oczekiwań UKE dał pozwolenie Telekomunikacji Polskiej na wprowadzenie do oferty abonamentu ryczałtowego. Według informacji „Gazety Prawnej”, klient za 109 złotych otrzyma możliwość darmowych połączeń krajowych przez cały dzień. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=913261&source=rss
reklama: Expen.pl – Serwis społecznościowy z możliwością sprzedaży swojej wiedzy
Expen.pl to pierwszy polski serwis społecznościowy umożliwiający uzyskanie porad poprzez połączenia telefoniczne z ekspertami. To również doskonałe narzędzie pozwalające na sprzedaż wiedzy eksperckiej online. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/16536,1.html
Lech Poznań TV online
Poznański klub piłki nożnej jako pierwszy w kraju uruchomił własną telewizję – Lech TV Online. Na razie będzie ona dostępna jedynie w internecie. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16534,1.html
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.