Przegląd prasy 2007-10-29

Opublikowano: 29 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

„Ostatnia Wieczerza” w internecie
BOiNK zastąpi OiNK
Interactive Intelligence otwiera polskie biuro
WP startuje z reklamą behawioralną
Krótko: Tuba.fm – radio internetowe Agory

„Ostatnia Wieczerza” w internecie
Wkrótce w internecie będzie można obejrzeć zdjęcie „Ostatniej wieczerzy” Leonarda Da Vinci w rozdzielczości 16 gigapikseli. Będzie to niemała atrakcja dla wielbicieli sztuki i amatorów różnego rodzaju spiskowych teorii związanych z tym dziełem. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1000909news?inf=1000909&source=rss

BOiNK zastąpi OiNK
W ciągu tygodnia The Pirate Bay chce uruchomić serwis, który wypełni lukę po zamkniętym kilka dni temu popularnym trackerze muzycznym. Tymczasem operator OiNK.cd uspokaja byłych użytkowników serwisu, iż informacje z bazy danych, które zostały przejęte przez policję podczas zamknięcia, nie pozwolą na ich pozwanie. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17960,1.html

Interactive Intelligence otwiera polskie biuro
Amerykański producent biznesowych rozwiązań komunikacyjnych do automatyzacji centrów obsługi klienta, korporacyjnej telefonii IP oraz korporacyjnych systemów przesyłania wiadomości poinformował o uruchomieniu swojego biura w Polsce. (di24) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17938,1.html

WP startuje z reklamą behawioralną
Pod koniec października Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza do swojej ofery pakiety reklamy behawioralnej, które mają pozwolić reklamodawcom w bardziej precyzyjny sposób dotrzeć do wyszczególnionej grupy docelowej. IDG.pl
http://www.internetstandard.pl/news/128570.html

Krótko: Tuba.fm – radio internetowe Agory
IDG.pl
http://www.internetstandard.pl/news/128392.html

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-10-29

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.