Przegląd prasy 2007-11-09

Opublikowano: 9 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Sferia wkrótce zostanie operatorem komórkowym
TP ma obowiązek wydać książkę telefoniczną
Nominowani do Mixx Awards Polska
Nigdy nie odpowiadaj na nieznany e-mail

Sferia wkrótce zostanie operatorem komórkowym
Wszystko wskazuje na to, że w ciągu kilku miesięcy pojawi się kolejny operator komórkowy. Stacjonarna Sferia, która do tej pory była obecna przede wszystkim w Warszawie i okolicznych miastach, postanowiła wykorzystać swoją sieć radiową do oferowania telefonii komórkowej. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1007398news?inf=1007398&source=rss

TP ma obowiązek wydać książkę telefoniczną
Każdy właściciel telefonu stacjonarnego oraz komórkowego ma prawo do zamieszczania danych w książce telefonicznej i biurze numerów. W środę Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) poinformował o zasadach obowiązujących w tych zakresie. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1007231news?inf=1007231&source=rss

Nominowani do Mixx Awards Polska
IAB Polska ogłosiło listę nominowanych do nagród Mixx Awards 2007 przyznawanych za najlepsze kampanie reklamowe w marketingu interaktywnym. Nagrody otrzymują także osoby, które najbardziej przyczyniły się do rozwoju branży interaktywnej w Polsce. IDG.pl
http://www.internetstandard.pl/news/129980.html

Nigdy nie odpowiadaj na nieznany e-mail
Spam zapycha nam skrzynki mejlowe i jest używany do popełniania oszustw Polscy spammerzy są ścigani na wniosek internautów, grozi im 5 tys. zł kary W Sejmie leży projekt przepisów, które mają zmniejszyć skalę spammingu Rozsyłanie spamu to praktyka godząca zarówno w sferę prywatności internautów,… Gazeta Prawna
http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews&dok=2085.205.0.39.1.1.0.1.htm

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-11-09

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.