GetResponse zaprasza do wzięcia udziału w kampanii “Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy – bez ponoszenia żadnych kosztów – może przetestować dostarczalność wiadomości na poziomie 99,3%.
Z badań wynika, że 1 na 6 odbiorców nie otrzymuje newslettera właśnie z powodu problemów z dostarczalnością, która staje się coraz większym problemem wielu marketerów. Uruchamiając kampanię “Ty wysyłasz, my dostarczamy” chcemy pokazać marekterom, że z GetResponse mogą być spokojni o dostarczenie ich wiadomości do wszystkich odbiorców – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.
Według badań niezależnej organizacji ReturnPath newslettery wysyłane przez GetResponse osiągają dostarczalność na poziomie 99,3%. Aby udowodnić, że te dane sprawdzają się również w praktyce, GetResponse uruchomił kampanię “Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy może sprawdzić najwyższą dostarczalność na rynku w swoich kampaniach email marketingowych.
W kampanii może wziąć udział każdy – zarówno firma, jak i osoba fizyczna. Wystarczy, że do 20 listopada zarejestruje się na stronie www.getresponse.pl/promo/dostarczalnosc
Z każdą zarejestrowaną osobą skontaktuje się ekspert GetResponse i udzieli wskazówek oraz pomocy w szybkim uruchomieniu pierwszej kampanii email marketingowej, w tym import listy kontaktów oraz wykonanie wysyłki testowej.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.