Idealny obiektyw to w pojęciu internauty sprzęt sygnowany logo Sigmy, Canona lub Nikona. Najlepiej gdyby był zmiennoogniskowy i zapewniał stabilizację obrazu. Do tego wszystkiego powinien kosztować od 500 do 1000 PLN.
Taki oto portret wymarzonego obiektywu wyłania się z najnowszego raportu przygotowanego przez serwis porównujący ceny Skąpiec.pl – „Preferencje zakupowe użytkowników serwisu Skapiec.pl w okresie od czerwca 2008 do maja 2009 w kategorii Obiektywy w dziale Foto”.
Jeśli chodzi o markę, rozgrywkę o serca i portfele internautów wygrywa Sigma. Liderowi depcze jednak wyraźnie po piętach Canon. Co ciekawe, on sam nie może być również pewny swojej pozycji. Tuż za Canonem pojawia się bowiem Nikon.
Warto podkreślić, że to właśnie parametr „Producent” jest najbardziej istotny dla potencjalnych nabywców obiektywów (42,80 proc. wszystkich wyborów).
Największą popularnością cieszą się obiektywy zmiennoogniskowe (40,66 proc. wszystkich wyborów). Daleko za nimi uplasowały się teleobiektywy oraz tzw. stałki (obiektywy stałoogniskowe).
Jeśli chodzi o poszukiwany typ mocowania obiektywu, prym wiodą bagnety Canon EF nieco rzadziej wybierane są bagnety Nikon F. Na trzecim miejscu uplasowały się bagnety Sony AF.
Większość internautów korzystających ze Skąpiec.pl preferuje obiektywy zapewniające stabilizację obrazu.
Mimo że cena odgrywa, pod względem istotności, znikomą rolę na tle pozostałych parametrów (zaledwie 1,77 proc.) potencjalni nabywcy obiektywów skłaniają się raczej ku tańszym modelom. Najbardziej popularnym przedziałem cenowym jest przedział od 500 do 1000 zł (26,78 proc. wskazań). Kolejnym pod względem popularności okazał się przedział od 1000 do 1500 zł (19,99 proc wszystkich wyborów). Na trzecim miejscu uplasował się przedział od 2000 do 4000 zł (17,90 proc.).
Więcej: Techcity.pl – Zapraszamy!
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.