Punkty sprzedaży CYFRY+ w sieci cyfrowych ekranów

CANAL+ Cyfrowy, operator platformy cyfrowej CYFRA+, wyposażył 188 swoich punktów dystrybucyjnych w system digital signage. Centralnie i zdalnie zarządzaną sieć cyfrowych ekranów wdrożył NARROWCASTING, dywizja firmy KCSP na bazie rozwiązań, które dostarczył specjalizowany dystrybutor IT, Veracomp SA.

300 ekranów LCD w punktach sprzedaży CYFRY+ na terenie całej Polski zostanie  połączonych w jedną multimedialną sieć. Dzięki digital signage równocześnie na wszystkich, lub podzielonych na grupy (np. według regionów) nośnikach wyświetlane są dowolne, błyskawicznie edytowane przez internet multimedialne treści. Każdy z wyświetlaczy, podzielony jest na kilka stref i prezentuje materiały wideo, banner oraz najnowsze informacje na przewijającym się pasku tekstu.

Treść do cyfrowych ekranów jest dostarczana i zarządzana przez CANAL+ Cyfrowy. Obok materiałów przygotowanych specjalnie na potrzeby systemu digital signage (animacje Flash, HTML, zdjęcia JPG, tekst, czy streaming plików wideo), wyświetlane są także reklamy z ogólnopolskich kampanii oraz informacje o bieżących promocjach. W pierwszym etapie system wprowadzono do 188 najchętniej odwiedzanych i najbardziej reprezentatywnych punktów dystrybucyjnych, w drugiej kolejności CANAL+ Cyfrowy planuje zainstalowanie digital signage w kolejnych 122 lokalizacjach.

stoisko_cyfry_z_ds_news-1„Gdy klient przychodzi do punktu sprzedaży, mamy tylko kilkanaście sekund by przykuć jego uwagę. Digital signage pozwala w tych kilkunastu sekundach zawrzeć jak najwięcej dynamicznych, zawsze aktualnych i interesujących treści” – powiedział Krzysztof Miodek, Koordynator ds. Trade Marketingu CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. „Opisywane wdrożenie digital signage, to nie koniec inwestycji w najnowsze technologie audiowizualne. Chcemy rozbudowywać system w kierunku jeszcze większej atrakcyjności przekazu i interaktywności CYFRY+, by nasz aktualny lub przyszły abonent spędził z nami jak najwięcej czasu, czuł się komfortowo i był jak najlepiej poinformowany”.

„Wdrożenie w salonach CYFRY+ jest pierwszym na taką skalę projektem digital signage w Polsce, przeprowadzonym wyłącznie przez inwestora. Jesteśmy przekonani, że projekt okaże się finansowym i wizerunkowym sukcesem CYFRY+” – dodaje Michał Rędziak, kierownik ds. systemów audiowizualnych w Veracomp.

NARROWCASTING w roli integratora kompleksowych rozwiązań dla technologii digital signage, na potrzeby projektu i przy wsparciu dystrybutora Veracomp, wdrożył w punktach sprzedaży CYFRY+ 188 odtwarzaczy digital signage firmy Cayin Technology SMP PRO3, działających w oparciu o system Linux, które odpowiadają za edytowanie i przechowywanie multimedialnych treści. Ponadto serwer Cayin CMS PERFORMANCE 8, który zarządza odtwarzaczami, grupuje je,  ładuje, kolejkuje treści oraz ustala harmonogram ich wyświetlania. Multimedia wyświetlane są na ekranach LCD 37 i 42-calowych.

„Jest to jedno z nielicznych wdrożeń w Europie dla firmy z sektora Mediów, tym bardziej  cieszymy się, że mogliśmy zaoferować swoje kompetencje i dopasować odpowiedni system spełniający potrzeby CANAL+. Posiadamy w swojej ofercie kilka profesjonalnych systemów digital signage, ale Cayin wydaje się dla tego wdrożenia niezastąpiony” – skomentował Bartłomiej Gawron, dyrektor generalny dywizji NARROWCASTING w firmie KCSP.

Digital signage to technologia do centralnego i zdalnego zarządzania siecią cyfrowych ekranów. Za ich pomocą można rozpowszechniać równocześnie treści promocyjne, rozrywkowe, czy informacyjne, by skuteczniej przykuć uwagę klientów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top