Rada Klientów konta Inteligo – drugie spotkanie

Opublikowano: 5 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Dnia 23 lutego br. w nowej siedzibie Inteligo Financial Services S.A. odbyło się kolejne spotkanie Rady Klientów konta Inteligo. Drugie już spotkanie Rady potwierdziło przydatność tego forum wymiany opinii między Klientami i zespołem Inteligo.

Członkowie Rady są aktywnymi użytkownikami konta Inteligo i dlatego wspólna dyskusja o ofercie produktowej i funkcjonalności konta zaowocowała wieloma ciekawymi pomysłami związanymi z jego rozwojem.

Jednym z głównych tematów dyskusji była jakość obsługi Klienta. Rada Klientów pochwaliła jakość serwisu telefonicznego Inteligo i fakt, że średni czas oczekiwania na połączenie z Centrum Obsługi Klienta to tylko 15 sekund. Dowodem na najwyższą jakość świadczonych usług jest nagroda przyznana przez dziennik Rzeczpospolita i firmę Energis za najlepszą infolinię i Centrum Obsługi Klienta.

Infrastruktura serwisu internetowego Inteligo również została dokładnie omówiona. Członkowie Rady Klientów pytali m.in. o serwery internetowe Inteligo oraz urządzenia optymalizujące łączność stron internetowych. Szczegóły technologiczne połączenia serwisu WWW Inteligo z internetem oraz ich przyszły rozwój zostały przedstawione przez Dyrektora Działu IT i Rozwoju – Przemka Henschke.

Ponadto Członkowie Rady pochwalili m.in. funkcjonalność serwisów SMS Inteligo oraz atrakcyjność promocji „Krąg Przyjaciół”. Byli bardzo zadowoleni z wprowadzonych wydruków potwierdzeń transakcji z WWW oraz udogodnienia dla użytkowników firmowego konta Inteligo (predefiniowane płatności do ZUS), które zostały wprowadzone do oferty zgodnie z sugestiami z pierwszego spotkania Rady.

Rozmawiano również o wnioskach klientów nadsyłanych na skrzynkę rada.klientow@inteligo.pl. Większość z nich dotyczyła wprowadzenia w najbliższym czasie do oferty konta produktu kredytowego, rachunków w obcych walutach oraz rozbudowy serwisu WWW. Dyskutowano również o promocji na pobieranie opłat i nowym oprocentowaniu progresywnym. Członkowie Rady zarekomendowali analizę zróżnicowania opłat za wypłaty z bankomatów oraz rozwinięcia funkcjonalności bankomatów o opcje depozytowe. Dyskutowano także o uproszczeniu wydruków historii rachunków.

Zespół Inteligo przedstawił na forum Rady przyszłe plany rozwojowe, a przede wszystkim najnowszą rewolucyjną usługę – Płacę SMS-em, dzięki której posiadacze kont Inteligo i telefonów komórkowych w sieci Plus GSM mogą prowadzić transakcje bankowe za pomocą funkcji SMS z menu swoich telefonów komórkowych.

Spotkanie zakończyło się w pobliskiej restauracji Pizza Hut, gdzie wszyscy skorzystali ze wspólnej promocji Inteligo – Pizza Hut – Władca Pierścieni.

http://www.inteligo.pl

Sylwester KozakRada Klientów konta Inteligo – drugie spotkanie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.