Dnia 23 lutego br. w nowej siedzibie Inteligo Financial Services S.A. odbyło się kolejne spotkanie Rady Klientów konta Inteligo. Drugie już spotkanie Rady potwierdziło przydatność tego forum wymiany opinii między Klientami i zespołem Inteligo.
Członkowie Rady są aktywnymi użytkownikami konta Inteligo i dlatego wspólna dyskusja o ofercie produktowej i funkcjonalności konta zaowocowała wieloma ciekawymi pomysłami związanymi z jego rozwojem.
Jednym z głównych tematów dyskusji była jakość obsługi Klienta. Rada Klientów pochwaliła jakość serwisu telefonicznego Inteligo i fakt, że średni czas oczekiwania na połączenie z Centrum Obsługi Klienta to tylko 15 sekund. Dowodem na najwyższą jakość świadczonych usług jest nagroda przyznana przez dziennik Rzeczpospolita i firmę Energis za najlepszą infolinię i Centrum Obsługi Klienta.
Infrastruktura serwisu internetowego Inteligo również została dokładnie omówiona. Członkowie Rady Klientów pytali m.in. o serwery internetowe Inteligo oraz urządzenia optymalizujące łączność stron internetowych. Szczegóły technologiczne połączenia serwisu WWW Inteligo z internetem oraz ich przyszły rozwój zostały przedstawione przez Dyrektora Działu IT i Rozwoju – Przemka Henschke.
Ponadto Członkowie Rady pochwalili m.in. funkcjonalność serwisów SMS Inteligo oraz atrakcyjność promocji „Krąg Przyjaciół”. Byli bardzo zadowoleni z wprowadzonych wydruków potwierdzeń transakcji z WWW oraz udogodnienia dla użytkowników firmowego konta Inteligo (predefiniowane płatności do ZUS), które zostały wprowadzone do oferty zgodnie z sugestiami z pierwszego spotkania Rady.
Rozmawiano również o wnioskach klientów nadsyłanych na skrzynkę [email protected]. Większość z nich dotyczyła wprowadzenia w najbliższym czasie do oferty konta produktu kredytowego, rachunków w obcych walutach oraz rozbudowy serwisu WWW. Dyskutowano również o promocji na pobieranie opłat i nowym oprocentowaniu progresywnym. Członkowie Rady zarekomendowali analizę zróżnicowania opłat za wypłaty z bankomatów oraz rozwinięcia funkcjonalności bankomatów o opcje depozytowe. Dyskutowano także o uproszczeniu wydruków historii rachunków.
Zespół Inteligo przedstawił na forum Rady przyszłe plany rozwojowe, a przede wszystkim najnowszą rewolucyjną usługę – Płacę SMS-em, dzięki której posiadacze kont Inteligo i telefonów komórkowych w sieci Plus GSM mogą prowadzić transakcje bankowe za pomocą funkcji SMS z menu swoich telefonów komórkowych.
Spotkanie zakończyło się w pobliskiej restauracji Pizza Hut, gdzie wszyscy skorzystali ze wspólnej promocji Inteligo – Pizza Hut – Władca Pierścieni.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.