NetSprint.pl przygotował specjalny Raport za miesiąc marzec na temat najczęściej opisywanych w polskim Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. Raport składa się z 10 kategorii a został przygotowany przy wykorzystaniu aplikacji NewsPoint pozwalającej na monitorowanie Internetu.
NewsPoint to produkt wdrożony w 2007 roku przez zespół ekspertów wyszukiwania z firmy NetSprint.pl. Aplikacja monitoruje ponad 700 serwisów, w tym portale, wortale, serwisy społecznościowe oraz blogi. Narzędzie służy zarówno agencjom Public Relations jak i działom komunikacji w firmach i instytucjach publicznych oraz redakcjom i dziennikarzom.
Spółka NetSprint.pl wykorzystując monitoring Internetu NewsPoint przygotowała specjalny Raport „W marcu najczęściej pisano o…”. Ma on na celu przedstawienie najczęściej wymienianych i prezentowanych w mediach internetowych: polskich wykonawców muzycznych, aktorów, sportowców, polityków, partii politycznych, stacji telewizyjnych, instytucji finansowych, marek motoryzacyjnych, wydarzeń politycznych i wydarzeń sportowych.
Z marcowego Raportu wynika, że Jarosław Kaczyński był zdecydowanie częściej obecny w mediach niż jego brat Lech. Powrót Aleksandra Kwaśniewskiego do polityki sprawił, że w ciągu kilku dni były prezydent osiągnął wyższe miejsce w rankingu niż bardzo aktywny medialnie Zbigniew Ziobro. Spośród partii politycznych w mediach dominował PiS. Marcowe wydarzenie, które dotyczyło bezpośrednio przedstawicieli mediów, czyli „lustracja dziennikarzy” nie było najpopularniejszym tematem publikacji online. Najczęściej opisywane i komentowane w mediach były „zmiany w konstytucji” związane z ochroną życia poczętego postulowane przez LPR oraz część PiS.
Wśród sportowców najczęściej pisano o Adamie Małyszu, który walczył o czwarta Kryształową Kulę. Piłka nożna w postaci Orange Ekstraklasy oraz Ligi Mistrzów to temat niemal połowy publikacji w wiadomościach z kategorii sport.
Najpopularniejszym w mediach wykonawcą muzycznym była Doda. Wśród aktorów zwraca uwagę popularność Anny Dymnej, częściowo związana z jej działalnością wykraczającą poza teatr i film. Z kategorii aktorów media najczęściej pisały o Marku Kondracie, Zbigniewie Zamachowskim oraz Danielu Olbrychskim.
PKO BP znalazło się na czele rankingu instytucji finansowych. Jednak znacząca cześć artykułów na temat PKO BP nie miała charakteru biznesowego, lecz polityczny. Ranking stacji telewizyjnych ujawnia silną pozycję TVN wśród mediów. Natomiast na czele branży motoryzacyjnej znalazła się marka BMW, na co znaczny wpływ miały niewątpliwie artykuły związane z samym Robertem Kubicą.
Raport NewsPoint prezentuje zmiany zachodzące w przekazach medialnych dzień po dniu. Wyniki raportu dają podstawę do podejmowania wielu decyzji marketingowych – mówi Mariusz Jabłoński, Sales & Business Development Manager w NetSprint.pl. – Postaramy się aby raport zagościł na stałe wśród Internautów, redaktorów i marketingowców wykorzystujących takie dane w swojej pracy.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.