REDage z męską skórą

Opublikowano: 14 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Tajemnice męskiej skóry odkrywa agencja interaktywna REDage, która zrealizowała serwis internetowy promujący odnowioną kolekcję męskich kosmetyków marki Vichy Homme.

Przebudowana strona vichyhomme.pl z założenie miała być nie tylko internetową prezentacją nowej gamy kosmetyków, ale również skarbnicą wiedzy o męskiej skórze i sposobach jej pielęgnacji. Twórcy projektu skupili się na pokazaniu różnic między skórą męską a kobiecą i powodach, dla których mężczyźni również powinni dbać o swoją cerę.

„Postawiliśmy w tym projekcie na bezpośrednią edukację połączoną z atrakcyjnymi elementami wizualnymi. Niestety ciągle niewielu panów wie na przykład, że męska skóra jest 16-20 % grubsza od kobiecej. Nie wiedzą też, że słońce, mróz i zanieczyszczenie środowiska mają negatywny wpływ na wygląd oraz tempo starzenia męskiej skóry. Serwis uwrażliwia na problemy ze skórą iw atrakcyjny sposób stara się pokazać, jak ważna jest pielęgnacja – w każdym wieku.” – tłumaczy Michał Paciorek,  senior product manager Vichy Homme.

Witryna umożliwia internautom zadanie pytania dermatologowi, przeczytanie o największych zagrożeniach dla skóry i błędach w jej pielęgnacji, a także obejrzenie filmu o wpływie testosteronu na wygląd oraz zachowanie skóry. Serwis ma przekonać, że kosmetyki dla mężczyzn są nie tylko fanaberią, ale koniecznością zachowania zdrowia i dobrego samopoczucia.

„Serwis został zbudowany tak, aby idealnie wpasować się w męską estetykę. Obserwacje i analizy pozwoliły nam stworzyć konkretny, wyrazisty, intensywny design strony, odpowiadający idealnym męskim cechom .” – dodaje Eliza Łuczak – Hołowczyc, Managing Director agencji REDage.

Uruchomiona w styczniu br. strona vichyhomme.pl będzie się rozwijać przez cały czas. Co kilka tygodni, aż do końca tego roku, pojawi się nowa wirtualna niespodzianka. Ostatnio panowie mogli testować nową gamę kosmetyków Vichy Homme.

Od momentu pojawienia się opisywanej strony www, towarzyszy jej kampania reklamowa w Internecie, która również została zaplanowana i stworzona przez agencję REDage. Promocja internetowa wsparta była w styczniu reklamą w prasie, radiu i poprzez outdoor.

www.vichyhomme.pl

Hanna LaskowskaREDage z męską skórą

Podziel się!

O autorze

hania