Tajemnice męskiej skóry odkrywa agencja interaktywna REDage, która zrealizowała serwis internetowy promujący odnowioną kolekcję męskich kosmetyków marki Vichy Homme.
Przebudowana strona vichyhomme.pl z założenie miała być nie tylko internetową prezentacją nowej gamy kosmetyków, ale również skarbnicą wiedzy o męskiej skórze i sposobach jej pielęgnacji. Twórcy projektu skupili się na pokazaniu różnic między skórą męską a kobiecą i powodach, dla których mężczyźni również powinni dbać o swoją cerę.
„Postawiliśmy w tym projekcie na bezpośrednią edukację połączoną z atrakcyjnymi elementami wizualnymi. Niestety ciągle niewielu panów wie na przykład, że męska skóra jest 16-20 % grubsza od kobiecej. Nie wiedzą też, że słońce, mróz i zanieczyszczenie środowiska mają negatywny wpływ na wygląd oraz tempo starzenia męskiej skóry. Serwis uwrażliwia na problemy ze skórą iw atrakcyjny sposób stara się pokazać, jak ważna jest pielęgnacja – w każdym wieku.” – tłumaczy Michał Paciorek, senior product manager Vichy Homme.
Witryna umożliwia internautom zadanie pytania dermatologowi, przeczytanie o największych zagrożeniach dla skóry i błędach w jej pielęgnacji, a także obejrzenie filmu o wpływie testosteronu na wygląd oraz zachowanie skóry. Serwis ma przekonać, że kosmetyki dla mężczyzn są nie tylko fanaberią, ale koniecznością zachowania zdrowia i dobrego samopoczucia.
„Serwis został zbudowany tak, aby idealnie wpasować się w męską estetykę. Obserwacje i analizy pozwoliły nam stworzyć konkretny, wyrazisty, intensywny design strony, odpowiadający idealnym męskim cechom .” – dodaje Eliza Łuczak – Hołowczyc, Managing Director agencji REDage.
Uruchomiona w styczniu br. strona vichyhomme.pl będzie się rozwijać przez cały czas. Co kilka tygodni, aż do końca tego roku, pojawi się nowa wirtualna niespodzianka. Ostatnio panowie mogli testować nową gamę kosmetyków Vichy Homme.
Od momentu pojawienia się opisywanej strony www, towarzyszy jej kampania reklamowa w Internecie, która również została zaplanowana i stworzona przez agencję REDage. Promocja internetowa wsparta była w styczniu reklamą w prasie, radiu i poprzez outdoor.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.