Reklama Orange Blackberry na washingtonpost.com

Opublikowano: 12 maja 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Orange Blackberry na washingtonpost.com, slate.com i innych anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIAN.

Reklama Orange Blackberry na washingtonpost.com 1Reklama Orange Blackberry na washingtonpost.com 2ARBOmedia Polska przy współpracy z jedną z największych międzynarodowych sieci reklamowych – ORIDIAN, przeprowadziła kampanię dla Orange Blackberry. Pionierskim elementem projektu była emisja reklamy użytkownikom z Polski odwiedzających biznesowe serwisy anglojęzyczne.

Grupę celową dla Orange Blackberry stanowią osoby związane z biznesem. W kampanii wykorzystano więc informacyjne i finansowe serwisy z oferty sieci ORIDIAN, reprezentowanej w Polsce przez ARBOmedia. Wśród nich znalazły się między innymi washingtonpost.com, Slate.com. Także businessnewswatch.com, Invest.com i wiele innych.

Obecność marki reklamodawcy na uznanych międzynarodowych serwisach informacyjnych stanowił dodatkowy element budowania jej wizerunku. W kampanii użyto „nieintruzywnej” formy reklamy – Rectangle 300×250 z capp x3. „Po uruchomieniu Orange Blackberry uważnie śledziliśmy jej przebieg. Dzięki ścisłej współpracy z zespołem ARBOmedia udało nam się stale optymalizować emisję kreacji” – powiedział Gal Ekstein, Dyrektor Sprzedaży na teren Europy i Azji w ORIDAN.

Kampania Orange Blackberry zrealizowana w sieci ORIDIAN to przykład unikatowej na polskim rynku oferty dotyczącej emitowania reklam na zagranicznych witrynach z targetowaniem na polskich internautów. Według danych ORIDIAN liczba użytkowników z Polski, którzy odwiedzają największe anglojęzyczne serwisy, korzystają z oprogramowania p2p oraz międzynarodowych komunikatorów internetowych wynosi 3,2 mln użytkowników. Witryny te stanowią silny potencjał dotąd rzadko wykorzystywany przez polskich reklamodawców.

Dzięki współpracy z ORIDIAN w ofercie ARBOmedia Polska znajduje się kilkadziesiąt anglojęzycznych portali internetowych m. in. o tematyce biznesowej, sportowej, młodzieżowej. Także oprogramowanie umożliwiające na emisje reklam np. FLESHGET, MSN PLUS, czy programy p2p pod submarką CYDOOR –  wśród nich KAZAA.

Sylwester KozakReklama Orange Blackberry na washingtonpost.com

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.