11 maja w domu aukcyjnym Rempex odbyła się konferencja, na której oficjalnie ogłoszono rozpoczęcie działalności przez AdPortal. AdPortal to platforma reklamy kontekstowej służąca do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. Zaprezentowany system to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku reklamy, mające zrewolucjonizować jego funkcjonowanie. Twórcą AdPortalu jest Internetowy Dom Mediowy net.
AdPortal powstał w wyniku rosnącego zapotrzebowania na reklamę internetową. Coraz częściej zdarza się bowiem, że wiele firm przenosi całe swoje kampanie promocyjne do sieci, uważając to medium za niezwykle skuteczne, a przy tym stosunkowo tanie. Internet oferuje wiele form reklamy, jednak, jak podają liczne badania, najefektywniejszą, a przy tym mało agresywną i niedrażniąca użytkowników jest reklama tekstowa.
AdPortal oferuje platformę dla kupujących i sprzedających powierzchnię reklamową w postaci linków tekstowych, rozliczanych w modelu CPC (z angielskiego Cost per Click), czyli płacenia za kliknięcie. System wykorzystuje technologię serwowania reklam – AdEcho. Jest to niezwykle zaawansowane narzędzie, które wydawcom pozwala dokładnie opisać posiadaną powierzchnię reklamową i spowodować, że pojawią się na niej tylko te reklamy, które zainteresują jej użytkowników. Reklamodawcy mają możliwość tworzenia tanich i efektywnych kampanii promocyjnych (płatność tylko za kliknięcia), które emitują się na samodzielnie wybranych witrynach internetowych (dostępnych w systemie).
„AdEcho to technologia opracowana przez SuperMedia na podstawie założeń IDMnet. Zdecydowaliśmy się na napisanie rozwiązania od podstaw ze względu na konieczność dostosowania produktu do polskich realiów. W planach mamy dalsze kroki w celu rozwijania tego oprogramowania i dodawania nowych funkcjonalności” – powiedział Adam Dyba Dyrektor Generalny IDMnet.
AdPortal to rozwiązanie korzystne zarówno dla reklamodawców, jak i posiadaczy serwisów internetowych. Ci pierwsi, dzięki oferowanemu systemowi, mogą samodzielnie tworzyć reklamy tekstowe i nimi zarządzać. AdPortal daje reklamodawcom pełną kontrolę nad tym, w których serwisach pojawi się ich reklama i do jakich odbiorców trafi. Dzięki zaawansowanej technologii system umożliwia bowiem dokładne targetowanie użytkowników Internetu. Dodatkowo AdPortal pozwala na całkowitą kontrolę nad budżetem promocyjnym. Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy Internauta kliknie na jego link. System bieżących raportów umożliwia natomiast stały monitoring skuteczności danej kampanii reklamowej i poniesionych na nią kosztów.
„Dla witryn o dużej liczbie odwiedzin przygotowaliśmy ofertę AdEcho Premium, która tworzy dla witryny prywatny rynek aukcyjny sprzedaży powierzchni reklamowej w oparciu o model CPC” – powiedział Adam Dyba.
Systemy informatyczne, podobne do AdPortalu, z powodzeniem działają już od dawna na światowym rynku reklamy. Oferują je, między innymi, takie firmy jak: jak Quigo Technologies (www.quigo.com), IndustryBrains (www.industrybrains.com) czy Kanoodle (www.kanoodle.com). Twórcy AdPortalu są przekonani, że ich projekt będzie równie popularny i odniesie spektakularny sukces w Polsce. Internet jest bowiem obecnie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym w naszym kraju.
„Dodatkowym atutem oferty AdEcho Premium jest możliwość zaakceptowania lub odrzucania każdej kreacji, która ma być emitowana na witrynie wydawcy. Daje to pełną kontrolę nad tematyką emitowanych reklam i eliminuje problemy z wyświetlaniem reklam konkurencji.” – powiedział Marcin Jastrzębski New Business Manager AdPortal.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.