Amerykańska korporacja medialna NBC opublikowała wyniki oglądalności swojego serwisu olimpijskiego. Okazało się, że witryny internetowe zwiększały popularność transmisji telewizyjnych i na odwrót.
Połowa widzów wirtualnych transmisji sportowych stwierdziła, że oglądała je dlatego, bo przegapiła coś w telewizji. Kolejne 40% chciało raz jeszcze przeżyć emocje związane ze zdobywaniem medali. Tylko 0,2% korzystało jedynie z sieci w celu śledzenia olimpijskich zmagań.
Według eMarketera liczba widzów spotów reklamowych online w USA wyniesie w 2008 roku 129,5 mln. Do 2013 wzrośnie do 183,3 mln.
To na pewno doprowadzi do wzrostu rentowności serwisów WWW. W tym roku z 1,025 mld „olimpijskich” zysków NBC tylko 5,75 mln USD pochodziło z sieci. Resztę wygenerowały transmisje telewizyjne.
Alan Wurtzel z NBC stwierdził jednak: Internet nie jest kanibalem. W zasadzie zwiększa on zainteresowanie innymi kanałami. W ten sposób prowadzi do poszerzenia tradycyjnych źródeł przychodów reklamowych.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.