Reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net

Opublikowano: 20 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od 20 września sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzy swoją ofertę o reklamę w kanałach RSS. Do końca października Klienci zainteresowani reklamą w RSS będą mogli skorzystać z promocji.

'Od początku roku z uwagą przyglądaliśmy się rosnącej popularności kanałów RSS wśród użytkowników Witryn sieci Ad.net oferujących swoje informacje w kanałach RSS. Uważamy, że teraz nadszedł odpowiedni czas na komunikację z użytkownikiem również tą drogą. Subskrybenci RSS są zainteresowani ściśle określonymi tematami, otrzymują informacje z wybranych przez siebie dziedzin, dlatego też reklama w kanałach RSS będzie doskonałym uzupełnieniem promocji za pomocą artykułów sponsorowanych bądź informacji zamieszczanych w newsletterach i e-mailingach' – mówi Katarzyna Rucińska – Kierownik Działu Sprzedaży Ad.net.

Aktualnie sieć Ad.net oferuje dotarcie za pomocą RSS do użytkowników zainteresowanych następującymi tematami:

gospodarka i finanse – subskrybenci bankier.pl, infor.pl,

usługi GSM – subskrybenci telefon.gsm.pl, nakarte.pl, smsbox.pl, telepolis.pl,

technologia i Internet – subskrybenci chip.pl, pdaclub.pl, palmtop.pl, dva.pl,

informacje – subskrybenci wirtualnemedia.pl, prnews.pl

motoryzacja – subskrybenci mojeauto.pl

'Reklama w RSS może mieć postać tekstu bądź tekstu z grafiką włączając Rich Media (dźwięk, animacja). To, w jakiej formie ujrzy reklamę użytkownik zależeć będzie od czytnika RSS, z jakiego korzysta. W przypadku czytników w większości przeglądarek internetowych reklama będzie kolejnym z nagłówków RSS kierującym na stronę z artykułem. Jeśli kanały RSS oglądamy przy pomocy odrębnych czytników, pojawi nam się również grafika. Różnorodność odbioru reklamy nie przeszkodzi w pomiarze jej skuteczności' – twierdzi Marcin Jabłoński – Specjalista ds. zakupu Ad.net.

Do 31.10.2005 reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net S.A. będzie dodatkiem gratis do artykułów sponsorowanych.

http://www.adnet.pl

Sylwester KozakReklama w kanałach RSS w sieci Ad.net

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.