Pod nazwą 10am.tv wystartowała interaktywna Biurowa Telewizja Śniadaniowa, stworzona w celu promocji konkretnej firmy i marki. To projekt multimedialny stworzony przez agencję Heureka dla marki Schulstad.
Biurowa Telewizja Śniadaniowa kierowana jest przede wszystkim do ludzi czynnych zawodowo, w wieku od 20 do 35 lat, przede wszystkim kobiet. Jej podstawą jest codzienny videoblog prowadzony przez Pawła Lorocha – dziennikarza Antyradia, autora audycji kulinarnej „Gastrofaza”. Jednak to nie tylko videoblog – projekt ma cechy typowo telewizyjne: poszczególne programy podporządkowane są kilku ustalonym formułom, pojawiają się w konkretnej ramówce, regularnie i w ściśle określonych godzinach.
Zaletą 10am.tv jest możliwość zaangażowania jej użytkowników w tworzenie projektu. Twórcy Biurowej Telewizji Śniadaniowej liczą na aktywne uczestnictwo internautów w przedsięwzięciu, ich opinie i pomysły. Planowana jest też współpraca nie tylko w tworzeniu treści, ale też jej dystrybucji. To bardzo ważny element strategii – żeby treści z 10am.tv pojawiały się poza samym serwisem.
Między innymi z tych powodów Heureka zdecydowała się wykorzystać w 10am.tv technologię wideo firmy Enterplay. „Bardzo ważnym elementem naszej technologii jest możliwość łatwego umieszczania treści na innych stronach w Internecie. Każdy może przekleić kod i umieścić go na przykład u siebie na blogu. Rozwiązanie to jest znane z serwisu YouTube. Tym razem jednak wygląd aplikacji jest dostosowywany pod konkretnego klienta, co pozwala na osiągnięcie profesjonalnego wyglądu” – powiedział Adam Warzyszyński – prezes firmy Enterplay.
„Wybraliśmy rozwiązanie oferowane przez Enterplay ze względu na możliwość dopasowania go do naszych potrzeb. Oferuje ono nie tylko łatwość obsługi przy zarządzaniu i hostowaniu plików wideo, ale pozwala również na zbieranie i analizę statystyk oglądalności filmów ze względu na miejsce ich publikacji. Dzięki temu dokładnie wiemy, co się dzieje z udostępnianymi przez nas treściami” – komentuje dyrektor kreatywny Heureki – Michał Wolniak.
10am.tv medium stworzone przez reklamodawcę. Jeśli projekt zakończy się sukcesem, marketer będący właścicielem takiej telewizji w pewnym stopniu uniezależni się od drogich kampanii reklamowych w telewizjach komercyjnych.
Twórcy 10am.tv liczą, iż nowy projekt zostanie pozytywnie przyjęty zarówno przez jego grupę docelową, jak i specjalistów branżowych, wpisując się tym samym na stałe do narzędzi promocji i komunikacji w Internecie.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.