Reklamowy debiut Google+

Firma Google przygotowała długą reklamę telewizyjną promującą Google+. To pierwszy spot promujący serwis społecznościowy.

Przez wiele lat reklamy Google nie pojawiały się w telewizji. Pierwsza przygotowana została z okazji ubiegłorocznych rozgrywek Super Bowl i zyskała bardzo pochlebne recenzje (można obejrzeć ją pod tym adresem). Od tej pory firma przygotowała kilka spotów, promujących głównie przeglądarkę Chrome.

Wczoraj, podczas meczu futbolu amerykańskiego rozgrywanego z okazji święta dziękczynienia, zadebiutowała pierwsza reklama serwisu społecznościowego Google+. Hasło przewodnie spotu brzmi: „dzielenie się, ale jak prawdziwe życie” (Sharing, but like real life).

Google podkreśla w reklamie możliwość tworzenia kręgów, odpowiadających posiadanym grupom znajomych. Akcentuje również znaczenie społeczności, a przez funkcje rozmów wideo – lepszą okazję do utrzymywania ważnych relacji.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top