Reklamowy debiut Google+

Opublikowano: 25 listopada 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma Google przygotowała długą reklamę telewizyjną promującą Google+. To pierwszy spot promujący serwis społecznościowy.

Przez wiele lat reklamy Google nie pojawiały się w telewizji. Pierwsza przygotowana została z okazji ubiegłorocznych rozgrywek Super Bowl i zyskała bardzo pochlebne recenzje (można obejrzeć ją pod tym adresem). Od tej pory firma przygotowała kilka spotów, promujących głównie przeglądarkę Chrome.

Wczoraj, podczas meczu futbolu amerykańskiego rozgrywanego z okazji święta dziękczynienia, zadebiutowała pierwsza reklama serwisu społecznościowego Google+. Hasło przewodnie spotu brzmi: „dzielenie się, ale jak prawdziwe życie” (Sharing, but like real life).

Google podkreśla w reklamie możliwość tworzenia kręgów, odpowiadających posiadanym grupom znajomych. Akcentuje również znaczenie społeczności, a przez funkcje rozmów wideo – lepszą okazję do utrzymywania ważnych relacji.

Dawid ZarazińskiReklamowy debiut Google+

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.