Firma Google przygotowała długą reklamę telewizyjną promującą Google+. To pierwszy spot promujący serwis społecznościowy.
Przez wiele lat reklamy Google nie pojawiały się w telewizji. Pierwsza przygotowana została z okazji ubiegłorocznych rozgrywek Super Bowl i zyskała bardzo pochlebne recenzje (można obejrzeć ją pod tym adresem). Od tej pory firma przygotowała kilka spotów, promujących głównie przeglądarkę Chrome.
Wczoraj, podczas meczu futbolu amerykańskiego rozgrywanego z okazji święta dziękczynienia, zadebiutowała pierwsza reklama serwisu społecznościowego Google+. Hasło przewodnie spotu brzmi: „dzielenie się, ale jak prawdziwe życie” (Sharing, but like real life).
Google podkreśla w reklamie możliwość tworzenia kręgów, odpowiadających posiadanym grupom znajomych. Akcentuje również znaczenie społeczności, a przez funkcje rozmów wideo – lepszą okazję do utrzymywania ważnych relacji.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.