45 tysięcy użytkowników gra już w trzeciej edycji „Piłkarzyków” – internetowego menedżera piłkarskiego w portalu Gazeta.pl. Po dwóch tygodniach od uruchomienia gry, padł rekord liczby uczestników z całej poprzedniej edycji „Piłkarzyków” (wzięło w niej udział 44 tysiące graczy). Wśród graczy w „Piłkarzyki” najwięcej jest na razie kibiców Wisły Kraków (do ligi klubowej właśnie tej drużyny zapisało się najwięcej graczy – 5500).
Najczęściej kupowanymi zawodnikami są: Kalu Uche – 17 460 transakcji, Marcin Kuźba – 16 171 transakcji i Maciej Żurawski – 15 162 transakcji. Najczęściej sprzedawani zawodnicy to: Maciej Żurawski 1448 transakcji, Grzegorz Rasiak 984 transakcji i Marcin Baszczyński 927 transakcji.
– Od początku swej historii portal Gazeta.pl bardzo stawiał na sport i związane z nim gry fantasy. Staliśmy się centrum tego typu serwisów w polskim internecie: tylko w tej chwili prowadzimy równolegle trzy tego typu zabawy – znakomity wynik „Piłkarzyków” potwierdził, że jest to okręt flagowy naszych gier. Cieszy nas także dobre przyjęcie przez użytkowników specjalnej płatnej wersji gry o nazwie Piłkarzyki Plus. Warto podkreślić, że korzystamy ze znakomitych statystyk przygotowywanych na stadionach przez dziennikarzy w oddziałach Gazety Wyborczej. Bez ich pracy nie byłoby „Piłkarzyków”. – mówi Jarosław Śliżewski, zastępca kierownika redakcji Portalu Gazeta.pl.
„Piłkarzyki” to gra, w której każdy uczestnik za 28 mln złotych może zbudować zespół marzeń, składający się z najlepszych zawodników polskiej ligi. Zadaniem gracza jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Właśnie ten skład zdobywa punkty dla drużyny w „Piłkarzykach”.
Punkty zależą od rzeczywistych dokonań piłkarzy, którzy grają w rundzie wiosennej polskiej ligi. Punktacja jest ustalana na podstawie zaawansowanych statystyk gromadzonych przez dziennikarzy Gazety Wyborczej. Wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie w całym najwięcej punktów przez całą ligową wiosnę.
Nagrodą dla najlepszego prezesa klubu w „Piłkarzykach” jest skuter Gilera DNA 50.
Patronami medialnymi „Piłkarzyków” są: Radio Eska i magazyn CKM
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.