Systematycznie rośnie liczba klientów nabierających zaufania do transakcji finansowych zawieranych za pośrednictwem Internetu. Wygoda, szybkość, prostota, oszczędność czasu, bezpieczeństwo, to główne plusy takich operacji.
'Najważniejszym czynnikiem pozostaje tu jednak zaufanie użytkownika, nie tyle do banków, funduszy inwestycyjnych, czy firm leasingowych, jak do samego Pasażu, będącego miejscem, gdzie znajdą bieżącą informację oraz bezpośredni kontakt z doradcą finansowym – mówi Renata Ozimska-Papiernik, Koordynator Pasażu Finansowego WP – Nie bez znaczenia jest możliwość szybkiego porównania prezentowanej w jednym miejscu aktualnej oferty instytucji finansowych. Pozwala to na dokonanie wstępnej selekcji produktów i zdecydowanie przyspiesza skomplikowany, w przypadku kwestii finansowych, proces decyzyjny.’
Za pośrednictwem Pasażu Finansowego WP złożono w 2005 roku ponad 41 000 wniosków o usługi finansowe, o 37% więcej, niż w roku 2004 i aż o 73% więcej w porównaniem z rokiem 2003. Pasaż Finansowy, jako jeden z elementów Biznesu WP, wygenerował w 2005 przychody wyższe o 68% w porównaniu z rokiem 2004. Średni przychód na użytkownika był w tym czasie aż o 120% wyższy.
'Tak dobre wyniki mogliśmy osiągnąć dzięki zdecydowanemu ożywieniu na rynku kredytów, głównie kredytów mieszkaniowych – mówi Rafał Mandes, Kierownik Działu e-Biznes w Wirtualnej Polsce – Systematycznie malejące podstawowe stopy procentowe, a w konsekwencji coraz niżej oprocentowane kredyty spowodowały, że w 2005 r. to właśnie one stały się motorem napędowym sprzedaży przez sieć. Oceniamy, że w 2005 r. instytucje finansowe udzieliły około miliarda złotych kredytów za pośrednictwem internetowych platform finansowych. Szacujemy, że w 2006 r. kwota ta może się zwiększyć dwukrotnie.’
W chwili obecnej Pasaż Finansowy jest jedną z największych w Polsce platform finansowego pośrednictwa internetowego. Skupia niemal 30 instytucji finansowych, w tym PKO BP, Inteligo FS, BRE Bank (mBank, MultiBank), Bank BPH SA oraz wiele innych, będących reprezentacją światowych korporacji finansowych na polskim rynku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.