Systematycznie rośnie liczba klientów nabierających zaufania do transakcji finansowych zawieranych za pośrednictwem Internetu. Wygoda, szybkość, prostota, oszczędność czasu, bezpieczeństwo, to główne plusy takich operacji.
'Najważniejszym czynnikiem pozostaje tu jednak zaufanie użytkownika, nie tyle do banków, funduszy inwestycyjnych, czy firm leasingowych, jak do samego Pasażu, będącego miejscem, gdzie znajdą bieżącą informację oraz bezpośredni kontakt z doradcą finansowym – mówi Renata Ozimska-Papiernik, Koordynator Pasażu Finansowego WP – Nie bez znaczenia jest możliwość szybkiego porównania prezentowanej w jednym miejscu aktualnej oferty instytucji finansowych. Pozwala to na dokonanie wstępnej selekcji produktów i zdecydowanie przyspiesza skomplikowany, w przypadku kwestii finansowych, proces decyzyjny.’
Za pośrednictwem Pasażu Finansowego WP złożono w 2005 roku ponad 41 000 wniosków o usługi finansowe, o 37% więcej, niż w roku 2004 i aż o 73% więcej w porównaniem z rokiem 2003. Pasaż Finansowy, jako jeden z elementów Biznesu WP, wygenerował w 2005 przychody wyższe o 68% w porównaniu z rokiem 2004. Średni przychód na użytkownika był w tym czasie aż o 120% wyższy.
'Tak dobre wyniki mogliśmy osiągnąć dzięki zdecydowanemu ożywieniu na rynku kredytów, głównie kredytów mieszkaniowych – mówi Rafał Mandes, Kierownik Działu e-Biznes w Wirtualnej Polsce – Systematycznie malejące podstawowe stopy procentowe, a w konsekwencji coraz niżej oprocentowane kredyty spowodowały, że w 2005 r. to właśnie one stały się motorem napędowym sprzedaży przez sieć. Oceniamy, że w 2005 r. instytucje finansowe udzieliły około miliarda złotych kredytów za pośrednictwem internetowych platform finansowych. Szacujemy, że w 2006 r. kwota ta może się zwiększyć dwukrotnie.’
W chwili obecnej Pasaż Finansowy jest jedną z największych w Polsce platform finansowego pośrednictwa internetowego. Skupia niemal 30 instytucji finansowych, w tym PKO BP, Inteligo FS, BRE Bank (mBank, MultiBank), Bank BPH SA oraz wiele innych, będących reprezentacją światowych korporacji finansowych na polskim rynku.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.