@rewolucja biznesu 4.0 za nami!

W dniach 17-18 czerwca w siedzibie Knowledge Village w Warszawie odbyła się konferencja oraz warsztaty realizowane w ramach IV edycji projektu @rewolucja biznesu. Organizatorem wydarzenia jest portal Nowoczesna Firma. Myślą przewodnią tegorocznej edycji było hasło „Skuteczność poprzez użyteczność”.

Twórcy @rewolucji biznesu chcą pokazywać nowoczesne środki dotarcia do świata e-klienta, zrozumienia jego zachowań i procesu w jakim podejmuje decyzje zakupowe. A wszystko po to, by komunikacja z nim odbywała się w sposób naturalny i efektywny.

Tegoroczna edycja skupiona była na zagadnieniu użyteczności i skuteczności działań marketingowych. Bogatą część konferencyjną rozpoczął Grzegorz Wójcik, Członek Zarządu Grupy Onet.pl, który przygotował dla uczestników wystąpienie na temat: „Multimedia – wschodzące gwiazdy, czy nadal znaki zapytania”. Podczas referatu zaprezentował nowe rozwiązania w obszarze multimediów oraz przewidywania odnośnie ich przyszłości. Wskazywał na konkretnych przykładach, jakie efekty przynosi równoczesne wykorzystywanie dostępnych kanałów multimedialnych i jak budują one efekt synergii.

Kolejne wystąpienie poprowadził ekspert w obszarze użyteczności – Matek Kasperski, który poruszył temat użyteczności z punktu widzenia myślenia strategicznego.

W ramach tej części @rewolucji zaprezentowano również wyniki badań przeprowadzonych na przełomie mają i czerwca 2009, które poprowadził Rafał Jabłoński wspólnie z zaproszoną kapitułą. Tegoroczne badanie dotyczyło użyteczności serwisów internetowych oraz wiedzy, jaką w tym zakresie posiadają osoby na co dzień wykorzystujące serwisy www do generowania efektów marketingowych lub sprzedażowych.

W drugiej części konferencji zaprezentowane zostały case study. Można było zapoznać się z studiami przypadków takich firm jak PWN, portalu Gadu-Gadu, Walmark oraz Alior Banku.

Warto wspomnieć, że w ramach projektu @rewolucja biznesu odbyła się również gala wręczenia Certyfikatu Użyteczna Strona. Podczas odbywającego się w warszawskim Klubie Piekarnia  wyróżnionym serwisom przyznano Certyfikaty za stosowanie najlepszych praktyk zgodnych ze światowymi standardami użyteczności. Nagroda jest wyrazem uznania za przestrzeganie zasad mających na celu budowanie wygodnej i przyjaznej witryny dla e-klienta.

Organizatorem Projektu jest portal Nowoczesna Firma. Partnerami merytorycznymi IV edycji byli: IAB Polska i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Partnerami w obszarze przygotowania badania, jego realizacji oraz analizy były: Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Polskie Badania Internetu (PBI). Partnerami projektu, które zaangażowały się we współpracę były firmy: UseLab Sp. z o.o., ThinkLab oraz Behavia. Patronat medialny nad przedsięwzięciem objęła redakcja e-biznes.pl.

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

Pytech Summit 2021
09.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry