RoadLook.pl w ARBOmedia Polska

Opublikowano: 6 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Do sieci reklamowej ARBOmedia Polska dołączył międzynarodowy projekt Wydawnictwa Axel Springer – Roadlook.pl.

RoadLook.pl wraz z Auto.sk, stanowią obcojęzyczne wersje działającego blisko 10 lat czeskiego portalu – Auto.cz. Serwisy te publikują kompleksowe informacje z branży motoryzacyjnej. Mimo wspólnego layoutu są to witryny merytorycznie od siebie niezależne – ich treść tworzona jest specjalnie na potrzeby danego rynku.

RoadLook.pl prezentuje nowości i ciekawostki branżowe, a także wiadomości oraz komentarze dotyczące branży, technologii i bezpieczeństwa na drodze. Obszerne opisy i oceny premier rynkowych wzbogacone zostały o zdjęcia „szpiegowskie“. Mocną stroną serwisu są bezpośrednie relacje z największych wydarzeń motoryzacyjnych i sportowych odbywających sie na całym świecie. Poza tym w dziale RoadLook.TV prezentowane są ekskluzywne materiały wideo dotyczące motoryzacji. W ramach witryny funkcjonuje także podserwis o charakterze społecznościowym – Club.RoadLook.pl. Kierowcy i właściciele aut dzielą się tu doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat niezawodności, funkcjonalności, kosztów eksploatacji swych pojazdów.

Przeciętny użytkownik RoadLook.pl to mężczyzna w wieku 15- 35 lat, codziennie korzystający z Internetu. Co ciekawe aż 75% internautów odwiedzających witrynę zamieszkuje gospodarstwa trzyosobowe lub większe. W czerwcu stronę odwiedziło 178 571 osób, które wygenerowały 1 508 816 odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 06.2007).

Witryna RoadLook.pl jest jedenastym serwisem Wydawnictwa Axel Springer obsługiwanym przez ARBOmedia Polska.

www.arbomedia.pl

Hanna LaskowskaRoadLook.pl w ARBOmedia Polska

Podziel się!

O autorze

hania