Rośnie popularność internetowej Panoramy Firm

W marcu Internetową Panoramę Firm odwiedziło aż 1,3 miliona użytkowników. Świadczy to o rosnącym zapotrzebowaniu na precyzyjne i sprawdzone informacje lokalne.

Obecnie z wyszukiwarek korzysta ponad 90% internautów. Oprócz podstawowych informacji, użytkownicy często szukają konkretnych wiadomości na temat branż, usług, produktów i firm, a wtedy sięgają do yellow pages, np. internetowej Panoramy Firm. Rekordowy wynik używalności www.pf.pl potwierdza, że 'żółte strony’ są popularnym narzędziem, przydatnym zwłaszcza wtedy, gdy szukamy czegoś w konkretnej lokalizacji (dane miasto, ulica) np. fryzjera czy hotelu. W takich sytuacjach yellow pages w Internecie podpowiada najbardziej trafne rozwiązanie.

Twórcy serwisu stawiają na łatwość i wygodę. Proces wyszukiwania informacji jest prosty dla użytkownika. Oprócz 'yellow pages’, w Internetowej Panoramie Firm odwiedzający znajdą także zakładki 'Instytucje publiczne’, 'Internet’, 'Mapa’. Unikalnym rozwiązaniem w skali polskiego Internetu są bezpłatne mapy. Obecnie na www.pf.pl możemy znaleźć ponad 1000 planów miast całej Polski. Pozwalają lokalizować znalezione miejsce na mapie, co często przydaje się np.: gdy zmieniamy miejsce zamieszkania i nie bardzo wiemy, co i gdzie się znajduje – Internetowa Panorama Firm pomaga się szybko zorientować. Dzięki opcji 'Znajdź w pobliżu’ można znaleźć najbliższą naszego domu restaurację, kosmetyczkę, czy fryzjera. W identyczny sposób można zlokalizować na mapie dowolny adres. Z internetowymi planami miast, z funkcję 'Zaplanuj trasę’, możemy także planować długie trasy wyjazdu.

Użytkownicy www.pf.pl to osoby zdecydowane na zakup, poszukujące produktu lub firmy. Yellow pages to medium reklamowe, w którym klient szuka dostawcy, a nie odwrotnie, a to decyduje o wyjątkowej efektywności reklamy tego typu. Na atrakcyjność serwisu wpływa także odpowiedni profil użytkownika. W przypadku Internetowej Panoramy Firm są to w większości osoby z średnim i wyższym wykształceniem (80,45%), kierownicy (14,34%), prezesi i właściciele firm (12,07%). Z www.pf.pl korzystają także ludzie młodzi w wieku 25-54 lat (54, 48%).

'Z powyższych danych wynika, że nasz profil użytkownika odpowiada wymaganiom większości reklamodawców. Kampania na www.pf.pl dociera bezpośrednio do osób, które dosłownie trzymają pieniądze w ręku i zastanawiają się, gdzie je wydać. Nasza oferta reklamowa jest bardzo szeroka. Optymalnym rozwiązaniem reklamowym jest tzw. wizytówka, w której klient może zaprezentować swoją ofertę wraz z logiem, zdjęciami, informacjami o działalności, produktach i usługach, specjalizacji a nawet o godzinach otwarcia. Ta forma reklamy cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów, ponieważ gwarantuje wysokie pozycjonowanie firmy w wyszukiwarce oraz umieszczenie jej na internetowej mapie.’ – mówi Piotr Dębski, kierownik ds. rozwoju biznesu Eniro Polska.

http://www.pf.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top