W marcu Internetową Panoramę Firm odwiedziło aż 1,3 miliona użytkowników. Świadczy to o rosnącym zapotrzebowaniu na precyzyjne i sprawdzone informacje lokalne.
Obecnie z wyszukiwarek korzysta ponad 90% internautów. Oprócz podstawowych informacji, użytkownicy często szukają konkretnych wiadomości na temat branż, usług, produktów i firm, a wtedy sięgają do yellow pages, np. internetowej Panoramy Firm. Rekordowy wynik używalności www.pf.pl potwierdza, że 'żółte strony’ są popularnym narzędziem, przydatnym zwłaszcza wtedy, gdy szukamy czegoś w konkretnej lokalizacji (dane miasto, ulica) np. fryzjera czy hotelu. W takich sytuacjach yellow pages w Internecie podpowiada najbardziej trafne rozwiązanie.
Twórcy serwisu stawiają na łatwość i wygodę. Proces wyszukiwania informacji jest prosty dla użytkownika. Oprócz 'yellow pages’, w Internetowej Panoramie Firm odwiedzający znajdą także zakładki 'Instytucje publiczne’, 'Internet’, 'Mapa’. Unikalnym rozwiązaniem w skali polskiego Internetu są bezpłatne mapy. Obecnie na www.pf.pl możemy znaleźć ponad 1000 planów miast całej Polski. Pozwalają lokalizować znalezione miejsce na mapie, co często przydaje się np.: gdy zmieniamy miejsce zamieszkania i nie bardzo wiemy, co i gdzie się znajduje – Internetowa Panorama Firm pomaga się szybko zorientować. Dzięki opcji 'Znajdź w pobliżu’ można znaleźć najbliższą naszego domu restaurację, kosmetyczkę, czy fryzjera. W identyczny sposób można zlokalizować na mapie dowolny adres. Z internetowymi planami miast, z funkcję 'Zaplanuj trasę’, możemy także planować długie trasy wyjazdu.
Użytkownicy www.pf.pl to osoby zdecydowane na zakup, poszukujące produktu lub firmy. Yellow pages to medium reklamowe, w którym klient szuka dostawcy, a nie odwrotnie, a to decyduje o wyjątkowej efektywności reklamy tego typu. Na atrakcyjność serwisu wpływa także odpowiedni profil użytkownika. W przypadku Internetowej Panoramy Firm są to w większości osoby z średnim i wyższym wykształceniem (80,45%), kierownicy (14,34%), prezesi i właściciele firm (12,07%). Z www.pf.pl korzystają także ludzie młodzi w wieku 25-54 lat (54, 48%).
'Z powyższych danych wynika, że nasz profil użytkownika odpowiada wymaganiom większości reklamodawców. Kampania na www.pf.pl dociera bezpośrednio do osób, które dosłownie trzymają pieniądze w ręku i zastanawiają się, gdzie je wydać. Nasza oferta reklamowa jest bardzo szeroka. Optymalnym rozwiązaniem reklamowym jest tzw. wizytówka, w której klient może zaprezentować swoją ofertę wraz z logiem, zdjęciami, informacjami o działalności, produktach i usługach, specjalizacji a nawet o godzinach otwarcia. Ta forma reklamy cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów, ponieważ gwarantuje wysokie pozycjonowanie firmy w wyszukiwarce oraz umieszczenie jej na internetowej mapie.’ – mówi Piotr Dębski, kierownik ds. rozwoju biznesu Eniro Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.