Axel Springer Polska startuje z INFOOKO.pl – serwisem alertowym przygotowanym przez dziennik.pl. Serwis skierowany jest do aktywnych internautów, którzy chcą się dzielić w sieci swoimi obserwacjami i relacjami z niecodziennych wydarzeń. INFOOKO.pl to kolejny projekt – po serwisie mobilnym mdziennik.pl – uruchomiony przez portal dziennik.pl w lipcu tego roku.
Nadsyłane przez internautów zdjęcia i teksty publikowane są w serwisie w kilku głównych kategoriach. W sekcji „Wydarzenia” pojawiają się informacje z ostatniej chwili przesłane przez naocznych świadków niecodziennych sytuacji. „Ustrzel gwiazdę” to z kolei zdjęcia gwiazd show-biznesu, podpatrzonych przez internautów, a „Oko na Maroko” – zabawne fotografie i teksty na każdy temat. Partnerem marketingowym sekcji „Razem lepiej”, w której zamieszczać można zdjęcia i relacje z niezapomnianych chwil spędzonych z najbliższymi, jest sieć telefonii komórkowej Plus.
Użytkownicy mogą nadsyłać swoje materiały poprzez SMS lub MMS pod numer komórkowy 722 230 230 lub wypełniając formularz na stronie INFOOKO.pl. Aby pozyskać pierwsze relacje i zdjęcia, serwis został już podłączony także do menu głównego portalu dziennik.pl. Opieką merytoryczną nad serwisem i moderacją widomości od internautów zajmuje się redakcja dziennika.pl.
„Zarówno INFOOKO.pl, jak i niedawno uruchomiony mdziennik.pl to serwisy skierowane do aktywnych internautów, którzy korzystają z internetu także poza domem, używając do tego celu telefonów komórkowych. Dzięki INFOOKO.pl użytkownicy są nie tylko odbiorcami informacji, ale także ich twórcami” – mówi Piotr Welc, dyrektor wydawniczy dziennika.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.