Rusza kolejne badanie sposobów wykorzystania poczty elektronicznej

Opublikowano: 6 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Ruszyła właśnie piąta edycja badania dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej. Realizuje je specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE. Raport podsumowujący zostanie opublikowany we wrześniu, a jako pierwsi będą mogli zapoznać się z nim klienci SARE oraz uczestnicy badania.

Celem projektu jest wychwycenie zmian zachodzących w sposobie używania poczty elektronicznej, a wyniki badania mają dostarczyć istotnych informacji na temat trendów w jej wykorzystywaniu. Ankieta dostępna jest już pod adresem  www.sare.pl/ankieta.

Tegoroczne badanie zawiera trzy części skierowane do różnych grup użytkowników poczty elektronicznej – są nimi osoby prywatne, pracownicy działów marketingu, PR oraz dyrektorzy i właściciele firm, a także pracownicy działów IT. Podział ten pozwoli wskazać różnice w postrzeganiu poczty elektronicznej jako kanału komunikacji, pomiędzy nadawcami a odbiorcami.

„Wyniki zeszłorocznej edycji badania pokazały, że blisko 90% respondentów subskrybuje co najmniej jeden newsletter, a 89% managerów, którzy wzięli udział w badaniu uważa, że wykorzystanie tej formy komunikacji przynosi ich firmom wymierne korzyści” – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. „Analiza tegorocznych wyników pozwoli nam wskazać elementy, na które warto zwrócić uwagę aby jeszcze bardziej podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych.” – dodał.

Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety może zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie dostarczony na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE a w dalszej, pozostałym zainteresowanym.

Sylwester KozakRusza kolejne badanie sposobów wykorzystania poczty elektronicznej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.