Mikrobloging staje się w Polsce coraz popularniejszy. Potencjał ten dostrzegli również właściciele portalu Fotka.pl, którzy uruchomili właśnie serwis Spinacz.pl umożliwiający publikowanie krótkich wiadomości. Ma on ułatwiać również korzystanie z popularnych stron internetowych poprzez automatyczne informowanie o aktualizacjach.
Internet znacząco zwiększył ilość osób, z którymi się kontaktujemy, jednak czas potrzebny na utrzymanie z nimi relacji pozostaje ciągle ten sam. Wyjściem z sytuacji jest więc pisanie i publikowanie tego co się u nas dzieje, a równocześnie “spinanie” takich zmian od naszych znajomych. Poza dzieleniem się ciekawymi informacjami, filmami, linkami czy zdjęciami znalezionymi w sieci, Spinacz.pl ułatwi również korzystanie z serwisów Fotka.pl oraz Emuzyka.pl – przekonuje Farida Saffarini, dyrektor marketingu firmy Fotka.pl sp. z o.o., właściciela serwisu Spinacz.pl.
Użytkownicy Spinacz.pl mogą obserwować swoje ulubione serwisy informacyjne i rozrywkowe, i dzięki temu być na bieżąco z najnowszymi artykułami. Na początku agreguje on aktywność z serwisów grupy Fotka.pl, docelowo będzie powiększał się o kolejne serwisy. Obecnie każdy użytkownik Fotka.pl, Swistak.pl czy Emuzyka.pl może skonfigurować Spinacza, aby ten automatycznie publikował aktywności z powyższych serwisów np. dodanie zdjęcia do profilu, czy zmianę statusu.
Jak zostaliśmy zapewnieni, właściciele Spinacza chcą rozpowszechniać ideę mikroblogowania nie tylko wśród pasjonatów internetu i nowych sposobów komunikowania. Naturalnym krokiem jest oczywiście wykorzystanie potencjału Grupy Fotka i jej użytkowników (7,8 mln unikalnych użytkowników w czerwcu według gemiusTraffic). Spinacz stawia sobie jednak za zadanie pozyskanie nowych użytkowników także z kręgu osób nie udzielających się dotychczas na serwisach Grupy i na portalach mikroblogowych.
Od Twittera, czy Blipa, Spinacz ma się odróżniać łatwością obsługi i nawigacji na stronie. Serwis ma stać się „centrum dowodzenia” dla innych projektów – przede wszystkim dzięki wykorzystaniu rozwiązania Open ID. Po zalogowaniu się na Spinacz.pl, będą mogli jednym kliknięciem przelogować się na swoje konto we wszystkich serwisach prowadzonych przez Fotka.pl.
Zadaliśmy również pytanie o największe naszym zdaniem wyzwanie mikroblogingu – zarabianie pieniędzy. Jak zostaliśmy poinformowani:
W miarę rozwoju serwisu chcemy się skupić na zarabianiu na informacjach w serwisie, korzystając z działalności i wiedzy użytkowników. Spinacz.pl wprowadzi strategię reklam na podstawie targetowania kontekstowego. Początkowo pojawią się reklamy w formie tekstowej, w planach są również reklamy graficzne.
W najbliższej przyszłości serwis skupi się na dodawaniu nowych funkcjonalności dla użytkowników. Planowane jest wdrożenie wtyczek pozwalających na dodawanie treści z różnych aplikacji, telefonów komórkowych itp. Duży nacisk położony jest na interakcję między użytkownikami – możliwość komentowania i linkowania wpisów. Dodatkowo:
Rozwój połączeń między serwisami jest kwestią niedalekiej przyszłości, przewidujemy również, że różne serwisy mikroblogowe będą musiały rozpocząć współpracę między sobą.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.