„m ratuje internet” to hasło kampanii produktowej promującej mdziennik.pl – mobilną wersję portalu dziennik.pl. Od początku lipca, po wpisaniu w swoim telefonie adresu mdziennik.pl, użytkownicy mają dostęp do 12 kanałów tematycznych serwisu. Dzięki nowej usłudze mogą korzystać z najnowszych informacji dziennika.pl w każdym miejscu i czasie, bez konieczności używania komputera stacjonarnego czy laptopa.
mdziennik.pl oferuje dostęp do podręcznej bazy wakacyjnych imprez i koncertów. Użytkownicy mogą sprawdzić, co ciekawego dzieje się w ich mieście i jakie atrakcje kulturalne czekają na nich w miejscu, do którego wybierają się na urlop. Wiadomości te – dostarczane przez serwis Sybil.pl – dostępne są w Informatorze koncertowym w sekcji Kultura.
Ponadto mobilny serwis mdziennik.pl oferuje dostęp do pełnej bazy najświeższych i najważniejszych informacji portalu dziennik.pl w kategoriach: Wiadomości, Biznes, Sport, Rozrywka, Technologia, Opinie, Podróże. Użytkownicy mogą również na bieżąco sprawdzać kursy walut, notowania giełdowe i prognozę pogody dla wybranych miejscowości. Dzięki specjalnemu, przejrzystemu menu i prostej nawigacji przeglądanie treści w telefonie jest szybkie i wygodne. Partnerem serwisu jest Raiffeisen Bank Polska S.A., który oferuje swoim klientom Mobilny Bank, zaawansowany system zapewniający pełny dostęp do własnego konta przez telefon komórkowy 24 godziny na dobę.
„Serwis mdziennik.pl to wolność korzystania z naszego serwisu w dowolnym miejscu. Popularność portalu dziennik.pl wzrosła w ostatnim półroczu o blisko 50 proc.*, dlatego stworzyliśmy mobilną wersję dla tych, którzy chcą być zawsze świetnie poinformowani bez konieczności zabierania ze sobą komputera” – mówi o przesłaniu kampanii Piotr Welc, dyrektor wydawniczy serwisu dziennik.pl.
Kampanię produktową poprzedzała akcja teaserowa pt. „Kim jest m?”, podczas której użytkownicy dziennika.pl szukali najciekawszych skojarzeń ze znakiem m i głosowali na najlepsze propozycje. W ciągu tygodnia w zabawie wzięło udział ponad 15 tys. internautów. Najwięcej głosów zdobyło słowo „marzenia”.
Kampanie – teaserowa i produktowa – prowadzone są w mediach internetowych i drukowanych należących do Axel Springer Polska. Za koncepcję kampanii odpowiada zespół marketingu dziennika.pl, kreacje przygotowała firma Zjednoczenie.com oraz grafik serwisu – Daniel Zarzycki.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.