W sobotę 19 czerwca ruszyła telewizyjna kampania dostawcy usług internetowych dla firm – home.pl. Dom mediowy PanMedia Western odpowiada za planowanie mediów.
– To pierwsza duża kampania związana z usługami rejestracji domeny internetowych i hostingu stron WWW w masowych mediach. Wcześniej działania reklamowe firm tej branży prowadzone były jedynie w internecie, prasie i billboardach – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu PanMedia Western.
Celem kampanii jest szerokie zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. home.pl liczy też na wzrost świadomości przedsiębiorców dotyczący potrzeby obecności w sieci i wynikających z tego korzyści.
Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl potwierdza, że będzie to pierwsza duża kampania promująca usługi rejestracji domen internetowych i hostingu stron WWW w polskich stacjach telewizyjnych – Na tak dużą skalę dotychczas nikt nie promował potrzeby obecności w internecie dla małego biznesu – mówi Kuśmierz.
Zdaniem osób zarządzających home.pl o wyborze PanMedia Western zdecydowały wysokie kompetencje i zaangażowanie zespołu domu mediowego. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos. W trwającej kilka tygodni kampanii będą puszczane dwie wersje telewizyjnych spotów
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.