Rzeczpospolita.pl, Pit.pl, VAT.pl, Manager.Money.pl i ZycieWarszawy.pl to witryny, które na przełomie roku dołączyły do sieci reklamowej BizOn media.
Do BizOn media dołączyły witryny dzienników Rzeczpospolita i Życie Warszawy Wydawnictwa Presspublica. Na początku roku sieć podpisała również umowę na obsługę serwisów Manager.Money.pl, Pit.pl i VAT.pl. Nowe witryny mają przyczynić się do wzrostu zasięgu sieci o prawie 750 000 internautów. BizOn chce osiągnąć miesięczny zasięg przekraczający 4,1 mln internautów oraz 100 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 11.2007). Pogłębi to utrzymującą się od lipca ub. r. zasięgową przewagę tej sieci nad pozostałymi podmiotami oferującymi reklamę online adresowaną do grupy „biznes”.
Systematyczna rozbudowa portfolio BizOn media stanowi jeden z kluczowych elementów przyjętej przez firmę strategii rozwoju. „Mimo, iż od lipca ub. r. jesteśmy największym dostawcą użytkowników ‘biznesowych’, nadal staramy się poszerzać i uatrakcyjniać naszą ofertę” – mówi Rafał Szychowski, Managing Director sieci BizOn media. „Zrzeszamy największe i najważniejsze serwisy biznesowo-gospodarcze w kraju. Pozyskanie kolejnych cenionych brandów cieszy nas niezmiernie i daje wiele satysfakcji. Jesteśmy dumni z faktu, iż tak prestiżowe tytuły doceniają przyjęty przez BizOn media model współpracy biznesowej” – dodaje Rafał Szychowski.
Nowe serwisy w ofercie BizOn media udostępniają wszystkie popularne formy reklamowe a, także akcje specjalne przeprowadzane na indywidualne życzenie klienta.
Największą z nowych witryn w ofercie sieci BizOn media jest Rzeczpospolita.pl (RP.pl). Według ostatniego Megapanelu odnotowuje ona ponad 547 000 użytkowników miesięcznie (badanie Gemius Traffic mówi o 881 000 użytkownikach strony – Gemius Traffic, 12.2007). Publikowane są tu bieżące wiadomości społeczno – polityczne z kraju i ze świata, a także informacje gospodarcze, analizy rynkowe, porady prawnicze i komentarze ekonomiczne. Od niedawna witryna Rzeczpospolita.pl funkcjonuje w całkowicie odmienionym layoucie.
Pit.pl i VAT.pl to firmowane przez spółkę Bankier.pl centra informacji podatkowych. Łączna oglądalność tych stron wyniosła w październiku 348 000 osób. Z kolei Manager.money.pl (122 000 użytkowników miesięcznie), adresowany przede wszystkim do kadry kierowniczej, udostępnia informacje związane z zarządzaniem biznesem. Ostatnią z witryn – ZW.com.pl odwiedza miesięcznie 85 000 internautów (Megapnel PBI/Gemius, 11.2007). Prócz doniesień i informacji miejskich dotyczących Warszawy prezentuje ona aktualne wydarzenia z kraju i zza granicy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.