SALESmanago pozyskuje nowego inwestora

Opublikowano: 26 lutego 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Rafał Brzoska został nowym inwestorem w SALESmanago, systemie do automatyzacji marketingu. Pierwszy etap inwestycji to przejęcie 20 proc. udziałów za 5 mln zł.

salesmanagoInwestuję prywatnie w przedsięwzięcia, które potencjalnie tworzą efekty synergii dla działalności Grupy Integer.pl. Fascynują mnie firmy szybko rosnące, na dynamicznych, perspektywicznych rynkach – posiadające takie produkty w swoim portfolio, które mogą wspierać e-commerce. Nie mam bowiem wątpliwości, że e-commerce jest najbardziej perspektywiczną branżą na świecie. A przede wszystkim, cenię firmy rozwijające unikatowe produkty i konkurujące na rynkach światowych z gigantami bez żadnych kompleksów! – powiedział Rafał Brzoska.

SALESmanago, który identyfikuje i monitoruje zachowanie klientów na stronie WWW, a następnie tworzy automatyczne dopasowane oferty dostarczane konkretnym osobom przez e-mail, personalizowaną treść na stronie WWW oraz w kanałach sprzedaży bezpośredniej. Z SALESmanago korzysta ponad 1000 firm w całej Europie, wśród których są firmy takie, jak: Getin Bank, Komputronik, Yves Rocher, Deloitte, Rainbow Tours oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.

Sylwester KozakSALESmanago pozyskuje nowego inwestora

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.