SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce należąca do Group One, rozpoczyna współpracę z Travelist, serwisem rezerwacyjnym działającym na polskim rynku turystycznym.
Stała współpraca, będzie obejmowała strategię, planowanie i optymalizację mediów oraz analitykę, w tym wdrożenie Data Management Platform, aktywizację danych i atrybucję sprzedaży.
„Chcielibyśmy, aby 2020 rok był dla Travelist rokiem rewolucyjnych zmian, które w kolejnych latach pozwolą nam rosnąć równie dynamicznie, jak od czasu założenia. Żeby to osiągnąć, potrzebujemy dokonania skoku zarówno technologicznego, jak i związanego z podejściem do prowadzenia i optymalizacji działań mediowych. Wybraliśmy więc partnera, który doskonale zna specyfikę e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem roli danych oraz posiada kompetencje w obszarze wdrożeń technologicznych, w tym wdrożeń DMP. Pomysły, doświadczenie i entuzjazm zespołu SalesTube przekonały nas, że z nimi taki skok jest możliwy” – powiedział Krzysztof Dębski, Marketing Director Travelist.
Współpraca SalesTube z Travelist rozpoczyna się od lutego 2020 roku.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.