Samoloty w EasyGo.pl

Półtora miliona złotych do końca roku. To plan minimum nałożony przez właścicieli na startujący właśnie projekt internetowej sprzedaży biletów lotniczych w portalu turystycznym EasyGo.pl. Gdańska spółka realizuje przyjętą wcześniej strategię, rozwija organizację i mnoży dochody. Za dwa lata chce stać się w kraju czołowym graczem w sprzedaży biletów lotniczych w Internecie.
Uruchomienie sprzedaży biletów lotniczych jest naturalną konsekwencją przyjętej przez spółę strategii. Docelowo EasyGo.pl ma stać się wielopłaszczyznową platformą turystyczną integrującą w swoim obszarze wszystkie najbardziej popularne, potrzebne i poszukiwane przez klientów usługi turystyczne i około turystyczne. – Sprzedaż biletów lotniczych była i jest jednym z podstawowych filarów w naszej koncepcji – potwierdza Mateusz Kazieczko, prezes Zarządu EasyGo.pl.

Podstawą działalności portalu jest sprzedaż zintegrowanych imprez turystycznych i na jakości oraz wielkości tego elementu koncentruje ona swoją największą uwagę. Dwa mniejsze, ale równie ważne elementy to rezerwacja miejsc hotelowych oraz sprzedaż biletów lotniczych.

Mateusz Kazieczko zapewnia, że start projektu w tym momencie ma swoje naturalne uzasadnienie. – Uważnie monitorujemy rynek usług turystyczny. Sondujemy i analizujemy pod wieloma aspektami jego zapotrzebowanie, nasycenie i koniunkturę. Na podstawie tych wyników wdrażamy kolejne nasze projekty. W naszej ocenie to dobry moment na start naszego kolejnego projektu.

Według danych firmy Galileo by Travelport, światowego lidera na rynku globalnych systemów dystrybucji usług turystycznych, obecnie za pośrednictwem systemów GDS około 13% biletów lotniczych w Polsce jest sprzedawanych przez serwisy internetowe (online + call center). Mimo wysokiej dynamiki ten rynek wciąż jest więc w fazie rozwoju, a klienci stopniowo przekonują się, że kupno biletu lotniczego za pośrednictwem Internetu jest szybkie, skuteczne, bezpieczne i bardzo wygodne. – W tej chwili z naszej technologii korzysta w Polsce kilkanaście wiodących portali internetowych, a liczba wyszukiwarek opartych na GDS Galileo na polskich stronach dochodzi do kilkuset, co daje Galileo udział w rynku sprzedaży biletów lotniczych online na poziomie 25% – powiedział Marcin Pilarski, Country Manager Poland w Galileo by Travelport. – Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołącza tak poważny na rynku turystycznym gracz, jakim jest EasyGo.pl.

– Nasze podejście do realizacji każdego kolejnego projektu jest podobne. Najważniejszy jest klient – zapewnia Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu EeasyGo.pl – Od początku postawialiśmy na intuicyjność i ergonomię serwisu oraz wygodę naszego użytkownika. Każdy kolejny projekt jest realizowany przez pryzmat tych samych wytycznych. Dlatego też każdy klient, który korzystał z naszych usług w zakresie np. turystyki wyjazdowej nie ma najmniejszych kłopotów z rezerwacją i swobodnym poruszaniem się po stronach rezerwacji miejsc hotelowych, a teraz nie będzie miał z kolejnym naszym projektem. To bliźniaczo podobne, proste, czytelne i bardzo wygodne środowiska.

Za pośrednictwem EasyGo.pl można skorzystać z rezerwacji biletów lotniczych w 425 liniach rejsowych oraz w 90 tanich liniach lotniczy tzw. low cost. Technologie do obu grup dostarczają firmy Galileo oraz Traveltech.

– W chwili obecnej projekt sprzedaży biletów lotniczych jest naturalnym uzupełnieniem naszej oferty, ale podchodzimy do niego bardzo poważnie i wiążemy z nim duże nadzieje – dodaje Mateusz Kazieczko. – Do końca roku chcemy uzyskać z niego przychód w wysokości półtora miliona złotych. Zakładamy, że ten rynek będzie się bardzo dynamicznie rozwijał, a nasz udział w nim będzie znaczący. EasyGo.pl planuje, że już za dwa lata stanie się jednym z głównych sprzedawców internetowych biletów lotniczych w Polsce.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top