Nasza Klasa wprowadza nowy produkt reklamowy skierowany głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. System zarządzania nowym produktem powstał we współpracy ze spółką NetSprint.
Od początku września Nasza Klasa udostępnia reklamodawcom nowe usługi marketingowe. Pogłębione możliwości kierowania przekazów do odbiorców, kolejne przestrzenie do prezentacji kreacji (m.in. na platformie mobilnej), badania efektywności działań reklamowych – to niektóre z proponowanych rozwiązań. Zestaw powyższych narzędzi uzupełniają Grupy – darmowe strony służące do dialogu marki z konsumentem. Dotychczasową ofertę nk.pl wkrótce poszerzy nowy produkt, umożliwiający samodzielne uruchomienie i zarządzanie kampanią reklamową.
„Reklamy zarządzane przez Klientów mają formę boksów tekstowo-graficznych, które komponują się z szatą portalu, dzięki czemu nie sa inwazyjne. Reklamodawcy mogą decydować o poziomie ceny za kliknięcie, jaki są gotowi zapłacić – o emisji ich reklamy rozstrzygnie mechanizm aukcji. Cena minimalna w systemie to 10 groszy netto” – opisuje propozycję Marcin Dobrzyniecki, pełnomocnik zarządu ds. przychodów i business development w Naszej Klasie.
„Bardzo mocno wierzymy, że współpracując z NK uda nam się stworzyć unikalny produkt reklamowy. Chcemy zaangażować w ten projekt całe nasze doświadczenie zdobyte dotychczas podczas rozwoju systemów reklamowych zarówno w Polsce, jak i poza nią, tak aby produkt stawał się jak najbardziej przyjazny dla Użytkowników i reklamodawców. Cieszymy się też z faktu, że dzięki naszej współpracy również reklamodawcy Adkontekst będą mogli łatwo zaistnieć na największym polskim portalu społecznościowym”– komentuje Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl.
Samoobsługowe reklamy w NK będą systematycznie rozwijane. Jeszcze w tym roku zostanie wprowadzony moduł umożliwiający samodzielne zakładanie i zarządzanie kampanią reklamową nawet przy bardzo niskim budżecie. Rozwijane będą też mechanizmy targetowania i optymalizacji emisji reklam.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.