Nasza Klasa wprowadza nowy produkt reklamowy skierowany głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. System zarządzania nowym produktem powstał we współpracy ze spółką NetSprint.
Od początku września Nasza Klasa udostępnia reklamodawcom nowe usługi marketingowe. Pogłębione możliwości kierowania przekazów do odbiorców, kolejne przestrzenie do prezentacji kreacji (m.in. na platformie mobilnej), badania efektywności działań reklamowych – to niektóre z proponowanych rozwiązań. Zestaw powyższych narzędzi uzupełniają Grupy – darmowe strony służące do dialogu marki z konsumentem. Dotychczasową ofertę nk.pl wkrótce poszerzy nowy produkt, umożliwiający samodzielne uruchomienie i zarządzanie kampanią reklamową.
„Reklamy zarządzane przez Klientów mają formę boksów tekstowo-graficznych, które komponują się z szatą portalu, dzięki czemu nie sa inwazyjne. Reklamodawcy mogą decydować o poziomie ceny za kliknięcie, jaki są gotowi zapłacić – o emisji ich reklamy rozstrzygnie mechanizm aukcji. Cena minimalna w systemie to 10 groszy netto” – opisuje propozycję Marcin Dobrzyniecki, pełnomocnik zarządu ds. przychodów i business development w Naszej Klasie.
„Bardzo mocno wierzymy, że współpracując z NK uda nam się stworzyć unikalny produkt reklamowy. Chcemy zaangażować w ten projekt całe nasze doświadczenie zdobyte dotychczas podczas rozwoju systemów reklamowych zarówno w Polsce, jak i poza nią, tak aby produkt stawał się jak najbardziej przyjazny dla Użytkowników i reklamodawców. Cieszymy się też z faktu, że dzięki naszej współpracy również reklamodawcy Adkontekst będą mogli łatwo zaistnieć na największym polskim portalu społecznościowym”– komentuje Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl.
Samoobsługowe reklamy w NK będą systematycznie rozwijane. Jeszcze w tym roku zostanie wprowadzony moduł umożliwiający samodzielne zakładanie i zarządzanie kampanią reklamową nawet przy bardzo niskim budżecie. Rozwijane będą też mechanizmy targetowania i optymalizacji emisji reklam.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.