Według opublikowanego właśnie rankingu lojalności konsumentów, Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index, Samsung jest obecnie najsilniejszą marką technologiczną w USA. W tegorocznej edycji badania, konsumenci najczęściej wskazywali Samsunga w kategoriach: Telewizory LCD, Telewizory plazmowe, Odtwarzacze DVD oraz Netbooki. Markę wyróżniono również w kategoriach Drukarek, Laptopów i Smartfonów.
Firma Brand Keys specjalizuje się w badaniach wartości marek i lojalności konsumentów na rynku amerykańskim i brytyjskim. Ranking Customer Loyalty Engagement Index od 1997 roku wyróżnia marki, które charakteryzują się szczególną lojalnością wśród obecnych i potencjalnych klientów. Tegoroczne zestawienie przedstawia 518 marek w 71 różnorodnych kategoriach rynkowych – od elektroniki użytkowej, przez transport po branżę spożywczą.
Spośród 13 ujętych w tegorocznym zestawieniu kategorii technologicznych, marka Samsung zwyciężyła w czterech (Telewizory LCD, Telewizory plazmowe, Odtwarzacze DVD oraz Netbooki) a w kolejnych trzech znalazła się w pierwszej trójce (Drukarki, Laptopy i Smartfony). Potwierdza to czołową pozycję Samsung Electronics wśród światowych koncernów technologicznych.
Badanie Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index zostało przeprowadzone w USA drogą telefoniczną, na grupie mężczyzn i kobiet w wieku 18 – 65 lat. Respondenci byli pytani zarówno o emocjonalne, jak i racjonalne przesłanki swoich decyzji zakupowych, z uwzględnieniem ich nastawienia do poszczególnych marek. Stosowaną przez Brand Keys metodologię badania oparto na narzędziach psychologii klinicznej, co pozwala na przewidywanie przyszłych zachowań konsumentów w kolejnych kilkunastu miesiącach.
http://www.brandkeys.com/awards
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.