Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE uruchomiła angielską wersję swojego serwisu internetowego oraz rozpoczęła prowadzenie bloga, który dostępny jest także w tym języku. Tym samym dostęp do pojawiających się na nim artykułów, raportów i analiz otrzymali zarówno klienci z Polski jak i z zagranicy.
Blog służyć ma przede wszystkim marketerom, którzy będą mogli zapoznać się z ciekawymi przykładami wykorzystania poczty elektronicznej w komunikacji z różnymi grupami odbiorców. Duży nacisk położony zostanie na te elementy e-mail marketingu, które często pomijane są podczas planowania kampanii, a wpływają w znaczący sposób na ich efektywność. Mowa tu choćby o prawidłowym analizowaniu raportów z wysyłek czy wszystkich elementach związanych z rozbudową i zarządzaniem bazami danych.
„Chcemy, aby na blog SARE wchodzili marketerzy poszukujący ciekawych pomysłów i inspiracji. Dlatego znajdą się tam case’y, raporty i rekomendacje, a w mniejszym stopniu informacje o nowych funkcjach systemowych. Jeśli już pokażemy takowe to raczej w kontekście konkretnych pomysłów na ich wykorzystanie.” – mówi Natalia Paczóska, Marketing Coordinator SARE. „Z drugiej strony nieformalny charakter komunikacji pomoże nam opowiedzieć klientom o tym jak pracujemy i co robimy w wolnym czasie. Mamy nadzieję, że tagi „w pracy” i „po pracy” będą mniej więcej podobnych rozmiarów.” – dodaje Natalia.
Polskojęzyczna wersja bloga SARE dostępna jest pod adresem www.sare.pl/blog. Pomysł na uruchomienie jego angielskiej wersji powstał w trakcie analizy zagranicznych serwisów poświęconych e-mail marketingowi.
„Okazało się, że poruszane tam problemy są bardzo zbliżone do naszych, a doświadczenia podobne. Mamy nadzieję, że nasz blog stanie się również źródłem ciekawej wiedzy dla osób z zagranicy” – powiedziała Natalia.
Angielska wersja bloga SARE dostępna jest pod adresem www.sare.pl/en/blog. Całość anglojęzycznego serwisu dedykowana jest jednak nie tylko zagranicznym klientom, bowiem również menedżerowie z polskich firm często przygotowują propozycje i rekomendacje w tym języku dla swoich przełożonych. Nowy serwis ma na celu ułatwienie pracy także im.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.