IKEA i Link4 dołączyły do grona klientów SARE, firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Za pomocą systemu SARE subskrybentom dostarczane będą aktualności dotyczące programu lojalnościowego IKEA Family oraz ubezpieczeń Link4 i ubezpieczeń na życie – Link4 Life.
W przypadku firmy IKEA umowa obejmuje przygotowanie kreacji mailingów i newsletterów, konsulting dotyczący działań e-mail marketingowych, planowanie i realizację kampanii, obsługę komunikacji zwrotnej do uczestników programu IKEA Family, przygotowanie analiz i raportów z działań oraz dotarcia kampanii do adresatów.
– O wyborze usług SARE zadecydowało zarówno profesjonalne podejście jej Konsultantów jak i duże możliwości samego narzędzia. System SARE pozwala nam kontrolować efekty poszczególnych kampanii i dostosowywać do nich dalsze działania – powiedział Przemysław Sawicz, Specjalista ds. baz danych w IKEA FAMILY.
Dzięki zastosowaniu mailingów i newsletterów posiadacze karty IKEA Family w pierwszej kolejności dowiedzą się o promocjach, nowościach, zniżkach na wybrane produkty z asortymentu IKEA i produkty ze sklepiku IKEA FAMILY, bezpłatne zaproszenie na ciekawe spotkania na temat urządzania i dekoracji wnętrz oraz specjalne oferty i zniżki na produkty i usługi firm – partnerów w programie lojalnościowym IKEA Family.
Komunikacja e-mail marketingowa IKEA Family prowadzona jest oddzielnie do każdego z siedmiu marketów IKEA i dociera do blisko osiemdziesięciu tysięcy uczestników programu.
Link4 i Link4Life w ramach umowy licencyjnej otrzymały dostęp do systemu SARE wraz z obsługą wykwalifikowanych konsultantów.
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie SARE, ponieważ jesteśmy przekonani, że profesjonalny system do e-mail marketingu znajduje doskonałe zastosowanie w bieżącej komunikacji z Klientami. To rozwiązanie pozwala nam w szybki i profesjonalny sposób informować o ofercie, promocjach, zmianach i udogodnieniach obejmujących naszych Klientów a co za tym idzie zadbać o ich poczucie bezpieczeństwa – powiedział Tomasz Iwaszkiewicz, Kierownik e-marketingu w Link4.
Informacje zawarte w mailingach i newsletterach obu spółek dotyczą ofert, nowości i promocji ubezpieczeń samochodów, mieszkań, podróży oraz ubezpieczeń na życie głównie przed następstwami nieszczęśliwych wypadków. Działania e-mail marketingowe Link4 i Link4 Life skierowane są do baz około stu tysięcy adresatów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.