IKEA i Link4 dołączyły do grona klientów SARE, firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Za pomocą systemu SARE subskrybentom dostarczane będą aktualności dotyczące programu lojalnościowego IKEA Family oraz ubezpieczeń Link4 i ubezpieczeń na życie – Link4 Life.
W przypadku firmy IKEA umowa obejmuje przygotowanie kreacji mailingów i newsletterów, konsulting dotyczący działań e-mail marketingowych, planowanie i realizację kampanii, obsługę komunikacji zwrotnej do uczestników programu IKEA Family, przygotowanie analiz i raportów z działań oraz dotarcia kampanii do adresatów.
– O wyborze usług SARE zadecydowało zarówno profesjonalne podejście jej Konsultantów jak i duże możliwości samego narzędzia. System SARE pozwala nam kontrolować efekty poszczególnych kampanii i dostosowywać do nich dalsze działania – powiedział Przemysław Sawicz, Specjalista ds. baz danych w IKEA FAMILY.
Dzięki zastosowaniu mailingów i newsletterów posiadacze karty IKEA Family w pierwszej kolejności dowiedzą się o promocjach, nowościach, zniżkach na wybrane produkty z asortymentu IKEA i produkty ze sklepiku IKEA FAMILY, bezpłatne zaproszenie na ciekawe spotkania na temat urządzania i dekoracji wnętrz oraz specjalne oferty i zniżki na produkty i usługi firm – partnerów w programie lojalnościowym IKEA Family.
Komunikacja e-mail marketingowa IKEA Family prowadzona jest oddzielnie do każdego z siedmiu marketów IKEA i dociera do blisko osiemdziesięciu tysięcy uczestników programu.
Link4 i Link4Life w ramach umowy licencyjnej otrzymały dostęp do systemu SARE wraz z obsługą wykwalifikowanych konsultantów.
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie SARE, ponieważ jesteśmy przekonani, że profesjonalny system do e-mail marketingu znajduje doskonałe zastosowanie w bieżącej komunikacji z Klientami. To rozwiązanie pozwala nam w szybki i profesjonalny sposób informować o ofercie, promocjach, zmianach i udogodnieniach obejmujących naszych Klientów a co za tym idzie zadbać o ich poczucie bezpieczeństwa – powiedział Tomasz Iwaszkiewicz, Kierownik e-marketingu w Link4.
Informacje zawarte w mailingach i newsletterach obu spółek dotyczą ofert, nowości i promocji ubezpieczeń samochodów, mieszkań, podróży oraz ubezpieczeń na życie głównie przed następstwami nieszczęśliwych wypadków. Działania e-mail marketingowe Link4 i Link4 Life skierowane są do baz około stu tysięcy adresatów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.