Z początkiem września SARE uruchomiło telefoniczną infolinię 0-801 oraz wdrożyło system klasy CRM wspomagający obsługę klientów korzystających z tego narzędzia do e-mail marketingu.
Opracowane rozwiązania są odpowiedzią na wzrost liczby firm korzystających z SARE. Ich liczba zbliża się do 200, w związku z czym do zespołu dołączyły także trzy nowe osoby. Dwie z nich zasiliły dział Client Service, a jedna dział IT.
– Wszystkie wprowadzone zmiany mają na celu utrzymanie wysokiego poziomu obsługi, niezależnie od tego, jak duża będzie liczba użytkowników systemu SARE – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. – Mnie osobiście najbardziej cieszą usprawnienia będące efektem wdrożenia systemu CRM. Zoptymalizowaliśmy wiele procesów biznesowych i oddaliśmy w ręce pracowników narzędzie, dzięki któremu ich praca będzie łatwiejsza i bardziej efektywna.
Wdrożony system backoffice jest autorskim rozwiązaniem SARE. Łączy funkcje wspomagające obsługę klientów (historyczne dane dotyczące aktywności, dane kontaktowe, komunikacja z użytkownikami, rozliczanie i fakturowanie) z funkcjami systemu klasy ERP (rezerwacja zasobów, urlopów, planowanie zadań) i intranetu. Rozwiązanie zapewniło także lepszy dostęp do wiedzy, którą zgromadzono w jednym miejscu i udostępniono wszystkim pracownikom.
Najbliższe plany związane z rozwojem obejmują wdrożenie w systemie SARE nowych funkcjonalności, zwiększenie jego wydajności oraz przeprowadzenie badania satysfakcji wśród jego użytkowników. Wyniki posłużą w wyznaczaniu kierunków dalszego rozwoju.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.