SARE dwa kroki do przodu

Z początkiem września SARE uruchomiło telefoniczną infolinię 0-801 oraz wdrożyło system klasy CRM wspomagający obsługę klientów korzystających z tego narzędzia do e-mail marketingu.
Opracowane rozwiązania są odpowiedzią na wzrost liczby firm korzystających z SARE. Ich liczba zbliża się do 200, w związku z czym do zespołu dołączyły także trzy nowe osoby. Dwie z nich zasiliły dział Client Service, a jedna dział IT.

– Wszystkie wprowadzone zmiany mają na celu utrzymanie wysokiego poziomu obsługi, niezależnie od tego, jak duża będzie liczba użytkowników systemu SARE – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. – Mnie osobiście najbardziej cieszą usprawnienia będące efektem wdrożenia systemu CRM. Zoptymalizowaliśmy wiele procesów biznesowych i oddaliśmy w ręce pracowników narzędzie, dzięki któremu ich praca będzie łatwiejsza i bardziej efektywna.

Wdrożony system backoffice jest autorskim rozwiązaniem SARE. Łączy funkcje wspomagające obsługę klientów (historyczne dane dotyczące aktywności, dane kontaktowe, komunikacja z użytkownikami, rozliczanie i fakturowanie) z funkcjami systemu klasy ERP (rezerwacja zasobów, urlopów, planowanie zadań) i intranetu. Rozwiązanie zapewniło także lepszy dostęp do wiedzy, którą zgromadzono w jednym miejscu i udostępniono wszystkim pracownikom.

Najbliższe plany związane z rozwojem obejmują wdrożenie w systemie SARE nowych funkcjonalności, zwiększenie jego wydajności oraz przeprowadzenie badania satysfakcji wśród jego użytkowników. Wyniki posłużą w wyznaczaniu kierunków dalszego rozwoju.

www.sare.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top