Z początkiem września SARE uruchomiło telefoniczną infolinię 0-801 oraz wdrożyło system klasy CRM wspomagający obsługę klientów korzystających z tego narzędzia do e-mail marketingu.
Opracowane rozwiązania są odpowiedzią na wzrost liczby firm korzystających z SARE. Ich liczba zbliża się do 200, w związku z czym do zespołu dołączyły także trzy nowe osoby. Dwie z nich zasiliły dział Client Service, a jedna dział IT.
– Wszystkie wprowadzone zmiany mają na celu utrzymanie wysokiego poziomu obsługi, niezależnie od tego, jak duża będzie liczba użytkowników systemu SARE – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. – Mnie osobiście najbardziej cieszą usprawnienia będące efektem wdrożenia systemu CRM. Zoptymalizowaliśmy wiele procesów biznesowych i oddaliśmy w ręce pracowników narzędzie, dzięki któremu ich praca będzie łatwiejsza i bardziej efektywna.
Wdrożony system backoffice jest autorskim rozwiązaniem SARE. Łączy funkcje wspomagające obsługę klientów (historyczne dane dotyczące aktywności, dane kontaktowe, komunikacja z użytkownikami, rozliczanie i fakturowanie) z funkcjami systemu klasy ERP (rezerwacja zasobów, urlopów, planowanie zadań) i intranetu. Rozwiązanie zapewniło także lepszy dostęp do wiedzy, którą zgromadzono w jednym miejscu i udostępniono wszystkim pracownikom.
Najbliższe plany związane z rozwojem obejmują wdrożenie w systemie SARE nowych funkcjonalności, zwiększenie jego wydajności oraz przeprowadzenie badania satysfakcji wśród jego użytkowników. Wyniki posłużą w wyznaczaniu kierunków dalszego rozwoju.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.