SARE: e-mail ma się dobrze

Pierwsze organizowane przez SARE badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich managerów dobiegło końca.Przez ostatnie tygodnie każda z osób odwiedzających serwisy Brief.pl, Mediarun.pl i SARE.pl mogła wypełnić ankietę i podzielić się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi poczty elektronicznej, by w efekcie przyczynić się do poprawienia jakości przesyłanych wiadomości e-mail.

„Wyniki przeprowadzonego badania, w którym wzięło udział ponad tysiąc osób, dowiodły, że e-mail marketing jest coraz bardziej powszechny, a popularność newsletterów rośnie z dnia na dzień. Potwierdza to fakt, iż jedynie 3% respondentów nie prenumeruje newsletterów, a aż 1/3 z ankietowanych chce otrzymywać ich więcej niż trzy tygodniowo. Z pewnością do takiego wyniku przyczynia się coraz wyższa jakość subskrybowanych maili, profesjonalna wysyłka i ciekawa zawartość. Wierzymy, że zarówno nasze badanie, jak i inne działania SARE związane z promowaniem profesjonalnego e-mail marketingu przyczynia się do umocnienia pozycji i jeszcze lepszego wykorzystania poczty e-mail w strategii marketingowej polskich firm.” – powiedział Krzysztof Dębowski Account Manager odpowiedzialny za markę SARE.

Wśród wyników ankiety dostępne są również szczegółowe dane dotyczące profilu respondentów, stosunku ankietowanych do spamu, ilości przesyłanych maili i ich treści, a także ilości posiadanych kont pocztowych.

Wszyscy klienci SARE oraz osoby, które wzięły udział w ankiecie i pozostawiły swoje dane osobowe, już wkrótce otrzymają szczegółowe wyniki badania. Również serwis sare.pl daje możliwość pobrania końcowego zestawienia efektów ankiety. Więcej o preferencjach polskich managerów względem poczty e-mail, poznanych dzięki badaniu SARE, przeczytać można na stronach patronów medialnych przedsięwzięcia – w wortalu mediarun.pl i na stronach internetowych magazynu marketingu i sprzedaży „Brief”.

http://www.sare.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top