Rusza szósta edycja badania dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej w Polsce. 22 lipca na elektroniczne skrzynki pocztowe Polaków trafi zaproszenie od agencji e-mail marketingu SARE – pomysłodawcy i realizatora projektu – do wzięcia udziału w tym projekcie. Rezultaty zostaną ogłoszone we wrześniu.
Celem projektu jest zbadanie trendów związanych ze sposobem używania poczty elektronicznej przez Polaków. Każdego roku wyniki przynoszą zestaw ważnych dla rynku e-mail marketingu informacji. Ankieta będzie dostępna pod adresem www.sare.pl/ankieta. Badanie potrwa do końca sierpnia.
Tegoroczny zestaw pytań podzielono na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich respondentów biorących udział w ankiecie. Natomiast o wypełnienie drugiej zostaną poproszone osoby pracujące w działach marketingu i PR. Wyniki tej części posłużą do analizy biznesowego zastosowania e-mail marketingu w przedsiębiorstwa w Polsce.
„SARE jest liderem e-mail marketingu w Polsce. W związku z tym mamy także obowiązki wobec rynku. W tym właśnie takie jak badanie wykorzystywania przez Polaków poczty elektronicznej. Każdego roku dowiadujemy się nowych rzeczy o konsumentach, ich przyzwyczajeniach i preferencjach. Wyniki badania pozwalają klientom agencji SARE, a także całemu rynkowi, któremu udostępniamy raport lepiej komunikować się z Polakami poprzez pocztę elektroniczną” – powiedział Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.
Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety może zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie dostarczony na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE a w dalszej, pozostałym zainteresowanym.
Szóste badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem Interactive Advertising Bureau Polska oraz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
www.sare.pl/ankieta
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...