Rusza szósta edycja badania dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej w Polsce. 22 lipca na elektroniczne skrzynki pocztowe Polaków trafi zaproszenie od agencji e-mail marketingu SARE – pomysłodawcy i realizatora projektu – do wzięcia udziału w tym projekcie. Rezultaty zostaną ogłoszone we wrześniu.
Celem projektu jest zbadanie trendów związanych ze sposobem używania poczty elektronicznej przez Polaków. Każdego roku wyniki przynoszą zestaw ważnych dla rynku e-mail marketingu informacji. Ankieta będzie dostępna pod adresem www.sare.pl/ankieta. Badanie potrwa do końca sierpnia.
Tegoroczny zestaw pytań podzielono na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich respondentów biorących udział w ankiecie. Natomiast o wypełnienie drugiej zostaną poproszone osoby pracujące w działach marketingu i PR. Wyniki tej części posłużą do analizy biznesowego zastosowania e-mail marketingu w przedsiębiorstwa w Polsce.
„SARE jest liderem e-mail marketingu w Polsce. W związku z tym mamy także obowiązki wobec rynku. W tym właśnie takie jak badanie wykorzystywania przez Polaków poczty elektronicznej. Każdego roku dowiadujemy się nowych rzeczy o konsumentach, ich przyzwyczajeniach i preferencjach. Wyniki badania pozwalają klientom agencji SARE, a także całemu rynkowi, któremu udostępniamy raport lepiej komunikować się z Polakami poprzez pocztę elektroniczną” – powiedział Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.
Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety może zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie dostarczony na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE a w dalszej, pozostałym zainteresowanym.
Szóste badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem Interactive Advertising Bureau Polska oraz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
www.sare.pl/ankieta
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.