SARE sprawdza jak korzystamy z e-maila

Opublikowano: 28 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Już wkrótce poznamy preferencje polskich managerów dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej. Rusza bowiem pierwsze organizowane przez SARE badanie, którego wyniki mają przyczynić się do poprawienia jakości przesyłanych wiadomości e-mail.

Przez najbliższe dwa tygodnie każdy odwiedzający serwisy Brief.pl, Mediarun.pl i SARE.pl będzie mógł wypełnić ankietę i podzielić się swoimi doświadczeniami oraz spostrzeżeniami dotyczącymi sposobu korzystania przez niego z poczty elektronicznej.

„Wnioski jakie wyciągniemy z badań przyczynią się do jeszcze lepszego wykorzystania poczty e-mail w marketingu. Dzięki nim każdy kto chce prowadzić działania promocyjne za pośrednictwem e-maila będzie wiedział jak robić to skutecznie.” – powiedział Krzysztof Dębowski Account Manager odpowiadający za markę SARE. „Celem jaki od początku nam przyświecał było stworzenie naszym Klientom możliwości wysyłania mailingów, które wzbudzają zainteresowanie. Wykorzystanie wyników tych badań będzie kolejnym krokiem w tym kierunku. Jako lider rynku usług e-mail marketingowych czujemy się odpowiedzialni za jego kształt i chcemy służyć naszym klientom zarówno wiedzą techniczną, jak i znajomością bieżących potrzeb i oczekiwań osób korzystających z poczty elektronicznej.” – dodał Dębowski.

Każda z firm będących klientem SARE otrzyma wyniki ankiety. Również osoby biorące udział w badaniu będą miały dostęp do jego podsumowania. Wystarczy wypełnić formularz danych osobowych zamieszczany na końcu ankiety, a wyniki zostaną przesłane mailem wkrótce po zakończeniu badania. Patronami medialnymi przedsięwzięcia są miesięcznik Brief oraz portal poświęcony mediom Mediarun.pl, gdzie również zostaną opublikowane końcowe wyniki przeprowadzonej ankiety.

http://www.sare.pl

Sylwester KozakSARE sprawdza jak korzystamy z e-maila

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.