SARE uruchamia Program Partnerski

Opublikowano: 30 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

SARE – pierwsze, polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP uruchamia Program Partnerski.

Program Partnerski to oferta współpracy kierowana do firm oferujących usługi z zakresu komunikacji marketingowej, takich jak agencje reklamowe, interaktywne oraz PR. Przystąpienie do Programu Partnerskiego pozwala na wzbogacanie oferty agencji o nową formę komunikacji jaką jest e-mail marketing.

Zaletą Programu Partnerskiego jest stały miesięczny dochód, zwiększanie przychodów w miarę pozyskiwania nowych Klientów oraz jasny i prosty system rozliczeń. SARE to gotowe narzędzie, które z dnia na dzień można uruchomić u swojego Klienta, bez potrzeby tworzenia od podstaw skomplikowanych rozwiązań i ponoszenia związanych z tym kosztów.

‚Chcemy, aby agencje włączały SARE do swojej oferty, bo jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści zarówno im jak i ich Klientom. Agencje wzbogacą w ten sposób swoją ofertę i będą w stanie oferować zupełnie nowe rozwiązania, a Klienci uzyskają możliwość wykorzystania nowej i skutecznej formy komunikacji jaką jest e-mail marketing.’ – powiedział Krzysztof Dębowski – Account Manager odpowiedzialny za markę SARE.

http://www.sare.pl

Sylwester KozakSARE uruchamia Program Partnerski

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.