SARE – pierwsze, polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP uruchamia Program Partnerski.
Program Partnerski to oferta współpracy kierowana do firm oferujących usługi z zakresu komunikacji marketingowej, takich jak agencje reklamowe, interaktywne oraz PR. Przystąpienie do Programu Partnerskiego pozwala na wzbogacanie oferty agencji o nową formę komunikacji jaką jest e-mail marketing.
Zaletą Programu Partnerskiego jest stały miesięczny dochód, zwiększanie przychodów w miarę pozyskiwania nowych Klientów oraz jasny i prosty system rozliczeń. SARE to gotowe narzędzie, które z dnia na dzień można uruchomić u swojego Klienta, bez potrzeby tworzenia od podstaw skomplikowanych rozwiązań i ponoszenia związanych z tym kosztów.
'Chcemy, aby agencje włączały SARE do swojej oferty, bo jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści zarówno im jak i ich Klientom. Agencje wzbogacą w ten sposób swoją ofertę i będą w stanie oferować zupełnie nowe rozwiązania, a Klienci uzyskają możliwość wykorzystania nowej i skutecznej formy komunikacji jaką jest e-mail marketing.’ – powiedział Krzysztof Dębowski – Account Manager odpowiedzialny za markę SARE.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...