SARE – pierwsze, polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP uruchamia Program Partnerski.
Program Partnerski to oferta współpracy kierowana do firm oferujących usługi z zakresu komunikacji marketingowej, takich jak agencje reklamowe, interaktywne oraz PR. Przystąpienie do Programu Partnerskiego pozwala na wzbogacanie oferty agencji o nową formę komunikacji jaką jest e-mail marketing.
Zaletą Programu Partnerskiego jest stały miesięczny dochód, zwiększanie przychodów w miarę pozyskiwania nowych Klientów oraz jasny i prosty system rozliczeń. SARE to gotowe narzędzie, które z dnia na dzień można uruchomić u swojego Klienta, bez potrzeby tworzenia od podstaw skomplikowanych rozwiązań i ponoszenia związanych z tym kosztów.
'Chcemy, aby agencje włączały SARE do swojej oferty, bo jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści zarówno im jak i ich Klientom. Agencje wzbogacą w ten sposób swoją ofertę i będą w stanie oferować zupełnie nowe rozwiązania, a Klienci uzyskają możliwość wykorzystania nowej i skutecznej formy komunikacji jaką jest e-mail marketing.’ – powiedział Krzysztof Dębowski – Account Manager odpowiedzialny za markę SARE.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!